2011年5月14日 星期六

Walking with a limp 2 : 黑暗與感性

dark-side
在上一篇談了點解要開一個新blog,
今日想記低我到底點睇自己..

其實,我一向覺得自己是遊走於黑暗與光明既人..
以前,我係一個以為自己係好人既壞人.
現在,我係一個努力做好人既壞人.

不敢再說要做好人了..
好人,有太多重擔..
別人總會對好人有超乎正常水平既"期望".
最終,好人只會在這些壓力中崩潰,又或者係...墮落

黑暗,是因為我的思想傾向負面,悲觀..
面對人性的誘惑,我也常常墮落,陷入其中而改不過來..

有好多次,我真係唔敢面對神..
做左咁多得罪佢既野..邊有面見佢..

黑暗也源於我的成長經歷..
不知不覺間,一些事情影響了我..
旁人不知,我也不知..以為冇咩事..
直到爆發那刻..
人大了,才漸漸發現一些我不想知的陰暗面..

另一方面,黑暗也是引導我走向光明重要的一環.
"外表是相當平和的,但卻有著瀕臨爆炸邊際的內心"
這句形容得不錯..
有時,我會感到我的內心充滿陰霾,需要發泄出來..

有些東西,讓我可把內心的黑暗面傳遞到外界並將之變為光明的一面
只是,唔係每一個人都可以/應該走這條路..
因為,隨時會有反效果..
關鍵是,最終能否化解那黑暗..
畢竟,那只是暫時有效..
除非,做到好似 Mace Windu咁..
(暫時未明佢點做到..)

至於感性,我想也不用寫太多了吧..
識我既人應該知道我係情感爆棚既人..
我唔服點解D人會覺得咁樣既男仔唔好..
龍生九子,個個不同..
點解要label左每個男人應該係點?
這些標籤,根本就係枷鎖..
但人就係樂在其中,幫唔同既人加label...
我就偏唔信一定要follow呢套!
到底悲觀的人可以點睇到因神而來的盼望?
我都想知... 這正正是理性與感性之爭..
就看天父怎樣改變我吧~
我想,一定可以overcome的.
感性的男性,又可以怎樣活出自己的一套?
我信,至情至性,也可頂天立地。
這就是我的信念.

----

一路向北,一路傷
=============

RE CTC:
sorry ar, who are you?
我認唔出..><

1 則留言:

  1. am5a03.xanga.com

    自己參透下

    有好一陣子我都有用blogger,已經是好幾年前的事。
    blogger挺好用啊!

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...