2011年5月13日 星期五

Walking with a limp 1 : 蹣跚地前進

9781578569526
係度打blog都有半個月了..
差D忘了記下轉會來此的原因添~

開這個blog時要改一個名字..
想了很久,最後決定用 Walking with a limp..
如果有看過Dan B. Allender<把難處變為優勢:作蹣跚的領袖>既話,
你應該估到呢個名係點黎..


軟弱多於堅強,破損多於完整,困擾多於牢靠.
這就是我了.
一個正在生命的路途上蹣跚地前進的小子。


係最近的六年,我比天父修剪得好甘..
昔日我以為自己已算是無可指責,
話晒都番左教會咁多年嘛..
怎料他竟告訴我 "Much to learn,you still have"
就係咁,我係呢幾年一直經歷佢屈機的教訓 & 管教.


在這些日子,我總係從唔同既途徑get到佢想同我講好多野..
無論係經文,詩歌,敬拜,講道..etc..
我得到很多的提醒及鼓勵..
我清楚知道佢正在塑造我成為更合佢心意既人..
只係我唔知道佢既計劃係點..
只能一步步跟隨佢既指引去行..


知道還知道..
其實我覺得呢條路好難行..行得好辛苦..
因為我要將自己帶離comfort zone,
去一個新既地方去為主作工..
我有時真係唔想follow..
因為我怕..

depression


我成日想同神講數,傾條件.
因為我唔想行呢條路..
一條通往未知既路..
亦可以咁講,我信,但我信不足..


好想記下自己在生命中所經歷的事,
好的,壞的,開心的,憂傷的,全部記下來.
記下天父點樣在我所行的這條路上與我同行.
以前都有打xanga,不過呢兩年打少左..@@
見呢度同google 既connection不錯,又有backup功能,
所以咪轉過黎囉~


我好想keep住每星期都打一兩篇呢.
記低那些重要的時刻,重要的感動..


打住咁多先~下一篇再打一D關於自己既想法~




===
梁文音的新歌: 孩子
很觸動我心的一首歌..




鐘意時,什麼都是優點
分開時,一切也是問題..


說愛我的那一天 你疼我像個孩子
離開我的那一天 卻讓我更成熟點










1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...