2011年5月4日 星期三

悵然若失

 

呢第日個心都幾失落..
之前參加左一個有獎問答遊戲..
點知比我中左..而份獎品都幾好..(對我黎講)
之前仲話好想要樣野,點知就中左..

個負責人send e-mail話會搵我傾幾時領獎,
於是.我呢幾日都係度等電話@@
勁驚會miss左個call..
呢種應該就係悵然若失了吧..
心情真係好古怪..
會時時check住部電話..
成日心思思,又怕佢唔打黎..

點知,我都係miss左個call  ><
係圖書館溫書時佢打黎..
所以冇聽到...

我好頹阿><
點解會miss左呢個call..
真係好想要份禮物..

依家真係冇咩心機溫書..
點好..唉..

==============================

睇番自己放係Slide.com既相..
真係幾感慨..
我特登放小組既相,而冇擺其他friend既..
一路睇,好似回帶咁睇返我呢幾年在小組所參與的事..
每件都係如此難以忘記..

這些相片,就好像一個個在我內心的印記..
所以轉blog都要帶埋佢過黎~
要提自己應承左天父D咩!

岩岩搵左post出黎既方法嚕,好野XD


其實,要每日打blog都唔係好難..
最重要都係有冇心..
希望可以keep住每星期都打幾篇啦~
好想記低每天既感受 &經歷~ ^^

1 則留言:

  1. 我發現你的blog發現得有點遲~ 前幾天見你post了link在fb, 但太累~ 一直到今天才看~

    我都覺得打blog... 是一種很好的... 自省的方法~?
    有時心裡想太多, 太亂, 打出來可能可以幫助我們看得清晰一點 :)

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...