2011年5月18日 星期三

走過Asso的日子

sandy_footprints_1280x960
"Some people were supposed to walk into your life, teach you a lesson, and then walk away"

原來keep住每日寫blog都真係唔容易呢..
真的很佩服幾位素未謀面的網友~
竟然可以日日新款,天天不同咁寫blog..

副學士的兩年生活終於在上星期完結..
就打番少少野記低呢段日子的經歷吧~

兩年,不算很長,發生的事卻很多.
自零九年,我向神扭計扭左足足兩年。
我好怕唔知前路係點,我唔敢信靠佢...
點知,佢竟然真係用足兩年答我祂的心意係點。
一次,我可以說是碰巧;第二次,我可以話係這個機會是我的。
第三、第四、第五次又如何?我再搵唔到借口了。
(不過,直到依家,我仲係唔多清楚我要做咩...只有一點點提示@@)
 
求你使虛假和謊言遠離我;使我也不貧窮也不富足;
賜給我需用的飲食,恐怕我飽足不認你,說:耶和華是誰呢?
又恐怕我貧窮就偷竊,以致褻瀆我上帝的名。 (箴言30:8-9)
 
看到這段經文,我無言了。
我沒有拼命搵工做,祂卻使我每個月有充足的駛費,
甚至可做一些自己想做的事。
我知道,這是我白白得來的;不是我配得,但我卻得到這些好處。
 
我一直想不明白,其實天父想我點...
在Asso呢兩年黎,都經歷左幾多改變。
試過靠把口搵食、嘗試做一個反常的補習老師.
能講授自己喜歡的事,還能賺得生計,真爽~
 
墮入了進入一個無比廣闊的網絡世界,親自感受什麼是百家爭鳴。
在不同的範疇中,信仰、政治、科技、商界…發掘世界的奇妙。
看多了各樣的資料,更了解自己的不足。
 
講左咁多,都要講下呢兩年係學校做過D咩~
總括而言,我係幾鐘意我讀既大部分科目的。
有少少都係我以前學過,所以都有D底氣,XD
 
只係Year 1 Sem B 我遇到了大麻煩。
當時既天氣好差,反反覆覆咁…
我就成日病到傻…
個陣係超頹的日子,因為成個人根本Function唔到。
自己又唔識做人,冇同Teammate交代..只係一味逃避..
自討苦吃..
個時成個人真係冇晒動力..被打殘了.
我會想,如果身體冇事,結果會否不一樣?
 
至於其餘個三個Sem,深刻既事唔係冇,不過又唔係樣樣都值得記低..
特別想講呢幾樣:
1)做演員真係好難!點解D人可以咁勁咁入戲架??第一次參演,好得搞笑野~
2)我覺得自己present勁左!比以前好太多了~~
3)原來我真係好叻吹水(@present),我可以吹勁耐都唔會冇野講,XD
4)好鐘意玩critique~講到人地D錯處出黎個下真係好爽~
 
 
在此要感謝兩個人。
多謝BC一直以來同我並肩作戰..
有好多野都係佢一力承擔..present,assignment,etc…
好多時做到好攰,真係想放棄,
慶幸有佢陪我一齊捱..
多謝你既信任,如果唔係我呢一年真係唔知點過..
(你明白就好~~)
我地係好拍檔~HEHE

仲有Bear,如果早D識你就好啦...
都要多謝你,會係我冇咩心機時幫拖...
好難忘一齊做左好多次好搞笑既present~XD
好高興你會同我分享你既野!

呢兩年學左一D課堂外既野..
係呢個世界,主動真係好重要。你唔爭取,機會就會比左第二個人。
另一方面係,出外真係只能靠朋友。one man team係唔會有好下場...
仲有一樣,有D人你未必鐘意,不過都要對佢nice D,因為有一日你可能發覺你需要佢既幫忙。(呢個唔係經歷,係最近的想法)

如果要打的話,其實仲可以打好多..
圖書館、飯堂、爆房、上堂......
呢D都係難以忘懷的回憶。
成績雖然唔係好,不過我知道,這兩年冇白過。
因為我比以往變得更成熟。
或者遲D再講多少少在City既經歷吧~~

====================

抬頭吧 相信愛你便能飛
敢交出你會創出傳奇
變幻人生是避無可避
卻沒人可驅使愛別離

抬頭吧 黑暗過會是晨曦
懷著樂觀總有轉機
今天珍惜今天 逢凝望我心所愛的你
我已彷彿會飛


===============
RE winki
原來你都咁勁~~
上堂仲睇blog?! 哼!
我買左D野比你~HAHA

1 則留言:

  1. "有好多野都係佢一力承擔..present,assignment,etc…"
    -_- 我負責幕後,你負責幕前姐,只不過係分工合作。哈哈。

    =] 我都好彩有你,先可以走過assso 既生活,多謝你。

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...