2011年5月28日 星期六

偏心

小時看何紫的書,有一篇叫做<偏心>.
這個故事是講述阿強上常識課時,
老師說給他聽人的心臟是略略偏向左邊,
這樣他才明白人天生是偏心的,
他覺得每人都是偏向女孩,所以把一切的事都推在偏心身上.
(佢D書,真係好好睇..描寫得深入)

回想自己,其實我一向自認為係一個幾偏心既人.
對朋友,對細路,也是如此..

我會諗,點解唔偏心呢?
從來,人都係從不同的choices中選擇..
讀什麼課程,做什麼工作,交什麼朋友..全都係選擇..
偏心,不正是作出選擇嗎?
選擇把注意力/心力傾注在一些人或事上..
博愛,不就是把總量的愛心分散在很多人身上嗎..
除非有S2機關 (呢個係一個我好鐘意講既比喻,XD),
如果唔係點可以做到咁?
當然,有無限量心力的人士不在此限,HAHA

個時做義工,真係會勁錫其中一兩個
諗番起餵泳兒(還是穎怡? 我都唔肯定@@)食野既情境..真係好想見下佢呢..
好似當左佢係女咁,XD
個時有D小朋友唔鐘意佢架,不過我一於少理~
一直好喜歡這群小孩子..雖然他們有時真係激死我..
IMG_0752
IMG_0788


除左細路..有幾個名字,是如此影響我..
我就是知道,他們(她們)和其他朋友有著不同的地位..
曾經,為左其中一個重視既人同一個好友爭執..
因為我唔想佢比人誤會..
所以忍唔住為佢解釋.
當時那好友同我講左一句: "我覺得你太偏心XXX了,你有冇從我既角度諗下?"
至今,仍記得清清楚楚呢句..

有時會諗,到底有些人值唔值得我偏心..
關係是雙向的,對吧..
如果事實並不是如此,那又該怎麼辦?
唔係話要做什麼一世好友..
不過見到你冇反應,我都會失望吧..
我是否做緊傻仔?
仍未想通呢...
始終,仍有一絲..
盼望

=====
 
原來真係有歌叫偏心..
我的耳朵 只想聽你說話 我的眼睛 容不下一粒沙
我的妒忌 悶的沒有道理 跟隨著你的天氣  調整我的悲或喜

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...