2011年5月10日 星期二

沒有永遠的敵人,也沒有永遠的朋友

 
W020081023573751250195
 
最近太多好歌聽了~ F.I.R. , 粱文音, 方大同,etc.....
個個都有新碟..
溫書時變左賞歌時間.XD
原來我身邊既人都慣左靜靜地溫書,同我完完唔同..
 
我知聽得多太多悲情歌會影響心情,(有時好攰/心情唔好,會受影響..)
不過,真係好好聽阿..
點解以前我唔聽台灣歌手><

真係好想學樂器...
可以自娛~~

其中一首最愛:

傷的痕跡
住在我心底,變成了秘密


===========

關係,會隨住與其他人的交流,時間的變遷而進深/疏離..
在心底,人總是渴望與人相遇.
在人群中尋尋覓覓,想搵一個可成為莫逆的人(們)..

能交到好友,真是不易..
能維繫段關係,更難..
以前我真係信"友誼永固"..
依家我真係唔敢信..

人的愛太經不起考驗了..
依家好friend,隨時會因為一件事一Q清袋..
昨日的好友,隨時會成為明日的仇敵.
英國前首相Lord Palmerston講過:
'No permanent enemies, no permanent friends, only permanent interests.'
我知唔須要諗得咁灰..
不過依家我會相信,
"Some people were supposed to walk into your life,
teach you a lesson, and then walk away"
相遇,別離,就如日出日落一樣沒法改變..
總之相處時無愧就好了..

話就咁話,我知自己冇咁灑脫..
起碼我仲係在意一些關係..一些我渴望相熟既人..
"人地奉旨同你熟?" 當日聽到時,我呆左..
依家諗番,不得不承認朋友說得很對..
不過,我仲係做唔到 ><


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...