2011年5月16日 星期一

導遊

 

昨天寫了中學時做生意的經歷,

意猶未盡,想講下我的另一項經歷---做導遊.XD

 

中四時,我加入了銀禧的Guidance prefect,

即係"大哥哥大姐姐計劃"~

目的係幫忙新入學既新生儘快適應學校的生活.

當時唔知點解,就走左去報名..@@

 

成功入圍之後,第一個任務就係做導遊,

帶班新生參觀拓建後的新校園.

問題係,連我地班舊生都唔知D新既房有咩用..

(暑假就黎完先起好個新校舍,邊有人會暑假返學的@@)

為左完成任務,我同我個朋友就膽粗粗咁帶住佢地週圍遊覽,

見識下第時佢地讀書的環境了..

 

個時真係勁緊張,對住十幾個新生..

完全唔知應該點做orientation..

一路帶佢地行,一路就係咁吹水,

根據字面解釋比佢地知D房有咩用途..

講個時勁怕有人問我野,因為我都未必識..

好彩最好順利完成姐~

依家諗番起都覺得好笑,

因為當時的我完全係亂咁黎..

 

除左做導遊之外,其實我都有搞過活動架~

(每team 人要輪流帶活動)

個陣時我搞左個校園定向..

點知個過程勁失敗><

因為我預備既材料比校工毀滅晒  T_T

諗起都汗顏..

 

如果唔係做Guidance prefect, 我既人生一定會失色不少..

我就係在那段日子認識了好影響我的一個人..

要不是她,我以後的成長絕對會有所不同..

這個,又是另一個故事了.

--------------

呢兩年先聽返呢首歌@@

頭幾句旋律完全殺晒~~

----

RE BC:

估唔到你仲勁過我~XD

第時有冇考慮下做生意人先~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...