2011年5月24日 星期二

(轉貼) 信仰問題 by 陳到

 

我一向有睇開一個blog,叫做有種美德叫有種.

岩岩見到一個幾有趣既問答..

特記低

===================

巨龍出左條link問我D信仰問題,其實係高登人的信仰問題,我先post出來。

1. 原罪。

唔知教徒有冇聽過沸水故事?

大意係

「你有個1歲大既仔,有日佢係房玩緊

然後你放盆滾水係佢面前,叫佢唔好拎黎玩,否則就會死

問題係,仔仔有冇能力判斷咩叫死? 咩叫後果?

而當你轉個頭返去見到個仔已經俾滾水整傷(純潔心被污染)

你心痛,但係你做既係發怒,將個仔既手指斬落黎(生育勞動之苦),避免佢再唔聽話

另外你會怕佢識得去搵藥水紗布(生命樹果)去治療自己

所以你趕走左佢,要佢離開呢個家

再請埋保安看管」

好多人都話偷吃禁果係人既錯

但神係咪責無旁貸? 點解害完自己個仔仲可以理直氣壯要求大家愛佢? 將責任推晒落個仔身上?

陳到說:用沸水故事來理解亞當和夏娃的犯罪事件,是相當不嚴謹的比喻。在禁果故事中,我們相信亞當和夏娃在聽到禁果命令的時候,不是嬰孩。而且,嬰孩去碰沸水是出於好奇,但當蛇去引誘夏娃的時候,夏娃和阿當似乎不是因為好奇去食禁果。蛇和夏娃的對,佐證了了亞當和夏娃是有判斷能力的。另外,沸水比喻的另一個誤解是對於懲罰的理解。沸水比喻認為亞當夏娃在犯錯後,是上帝額外加懲罰(斬手指),實情是,吃禁果的後果,早已經「設定」好。即好像一個人由高處墮下,其結果是物理法則決定的。我於先話俾你知跳樓會跌斷腳,然後在你跌斷o左腳之後同你講。那算是我「懲罰」你嗎?相信整套沸水比喻的人,覺得神要好像一個過份保護的家長一樣,樣人類在一個無菌無害無意外的世界,才算是愛他。過份保護的家長會生出甚麼小孩?就是所謂的「港孩」。

2. 神對每種生命既重視程度。

我想問下原袓食完禁果之後,牙齒、身體消化系統有冇作出改變? 改變到可以食肉? 定係一開始就被設計成為食肉動物?

理論上,人係食禁果之前唔會有死亡,如果呢個理論成立,我有個問題想請教

既然唔會死亡,咁原袓食肉既目的只係純粹為左乜野? 享受殺戮動物既快感? 享受屍體既味道?

畢竟每種動物都係一條生命,會有肉體上既痛苦,亦有情感,貓狗亦會對失去兒女感到傷心

原袓每次食肉,帶黎既係對其他生命既痛苦

神設計原袓既食肉系統,原意係乜?

神到底視生命有幾珍貴?

若閣下不是素食者,請閉口;若閣下茹素,我則直接答你基督教不是佛教,基督教殺生。若按閣下的邏輯推論,那麼神愛眾生,眾生不應死亡,對不?食肉也好,食菜也好,都是為了生存。和神視生命有多珍貴,拉不上關係。

3. 冷血與暴虐。

呢個問題其實好多人都問到爛,但始終都冇乜答案,都順便問埋啦。

舊約入面神有好多對異見者,同埋佢視為邪惡既人

作出既懲罰,但同時有對佢地身邊無辜者既懲罰

點解神要殺死無辜既嬰孩、兒童、婦孺,即使係男人,係神所屠既人入面,係咪真係完全冇係罪不致死?

神係每次在地上動刀既時侯,到底有冇諗過有幾多無辜者牽涉在內?

所謂罪惡,同性戀既罪又係咪真係比起,為左保著權貴訪客,推兩個處女女兒出去俾人輪姦既罪嚴重?

少數人對神有異見,就下瘟疫屠殺二萬幾人,慈愛?

再者,所謂犯罪,神除左屠殺就真係冇其他方法去紏正人?

全知全能,就這種程度?

神既標準到底係點?

呢個我答唔到。我答到,你都唔會服。我只能說,我今日活著,是僥倖。全知全能,同要達到閣下的標準,是兩回事。達到你覺得係好好既標準,係咪就等如「神既標準」呢?哈,那麼,誰是神?

4. 教育與顯現。

係神既多次屠殺入面都提到人犯左重罪。問題係,係人已經錯到不可挽救之前

神做左乜野? 有幾多次,神唔依靠使者,而係親自顯現向人說教?

呢個我要補充一下,神是有親自顯現的。所謂「天使」,其實很大可能,是神親自的顯示。另外,若細心留意,但凡審判,都是先警告的。

基督徒會認為人同神唔係平等,唔可以向神追討責任。

同樣地,神點會唔明白地位高低既重要性?

神派少數幾位說服力不足既人去說服萬民,就好似你係小學生果時

其他同學仔向你說教比較有說服力,定係老師親自向你說教更有力?

睇手冊最有力。你本手冊呢,同學?

因為神又想人跟從佢既處世指引,但自己想玩神秘

again, 你本手冊呢,同學?

但人性對平等地位既人果種不服從性,令到神得唔到足夠既自滿感覺

就痛下殺手,人仲要向神認錯,到底係誰荒謬?

好老實講,只要每個人一出生,都接受神既親自教育

咁樣人亦可以自由選擇佢往後要走既路

似乎,閣下期望的,是一個人一出世就有一段youtube片話俾你知人生呢,應該點點點。你自己聽落覺唔覺得好好笑。另外,如果你相信人有良心,那麼良心就是你所謂的「神既親自教育」。但是,你的良心呢?

而唔係靠一班凡人去說神的教育

呢個世界就已經可以變得好美好,好多既屠殺事件已經唔存在

我成日都講,要我信耶穌、信耶和華

真係一d都唔難,只要俾我好似使徒行傳入面兩隻禁卒咁

視眼目睹神績都已經好足夠

「神蹟」,先糾正一下。神蹟,我祝你睇到啦。但唔好話我唔warn你,聖經咁講:「猶太人是要神蹟,希臘人是求智慧,我們卻是傳釘十字架的基督,在猶太人為絆腳石,在外邦人為愚拙;但在那蒙召的,無論是猶太人、希臘人,基督總為上帝的能力,上帝的智慧。」林前1:22-24

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...