2011年5月3日 星期二

在海邊的時光

 



尋日溫書溫到冇黎心機..
走左去我心中既聖地--紅磡碼頭~
住係呢一區最好就係可以去海邊坐.
尖沙咀個邊太嘈了,唔岩我..
我係要靜落黎,享受下寧靜既時間..

每次黎到,個心都會平靜下來,
無論之前幾忙,都會暫時放下要handle既事..
唔知點解會咁呢..不過,我真係好鐘意咁..

當我心情唔好時,我就會想黎呢度坐..
係呢度,我覺得自己會容易D同神傾計..深入個隻..
最近兩次黎,都帶比我好難忘既經歷..

上一次係感到事奉的無力 & 自己的不配..
個陣睇緊一本講關係既書..
驚覺自己好多時都帶住唔好既心態去服侍,
完全違背左一開始自己對神既promise..
所以黎同神say sorry..
一路祈禱,我一路狂喊..
因為我覺得自己對佢唔住,有負有托..


尋日係講自己最近的心事..
我feel到自己內心的掙扎強左..
唔識點去面對自己的心..
唔知應點駕馭自己的情感..
唔係失控,只係常有波動..
總覺得今次係唔同..唔知點解釋..
心有期待,卻又異常害怕..

就係抱住咁既心情走去同天父傾計..
試下用英文祈,原來都完全表達到我既想法~
一路祈,一路想起唔同既事..
讀書,生活,事奉,小組,小區,教會,香港..
祈到唔停口..@@

我知我係呢段日子建立左一套想法..
但我唔知呢個你唔係神既意思..
更無奈既係..我呢個想法只係得一個殼!!!
即係入面係冇內涵.. ><
我唔知係我未到個步所以唔知神既心意..
定一只係我自己諗左一舊雲出黎...@@
睇緊都係要留名跟進..

考完試之後,真係要多D黎呢..
我話過,想用兩年時間進修下..
修心 & 學多D知識..
我唔知第時神想我點..
不過我想做好準備..
或者,我一早應該接手一D野,只係我唔ready & 我唔想..
到依家我都冇一個決定阿..
諗下先~~XD

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...