2011年5月8日 星期日

世界最遙遠的一種相距中

 

 

其實唔係想post 呢首歌.係想講一D事,兩個人..
尋日聽道,心中浮現兩個人的人影..


一個係我愛的朋友..
對我來說,她是我異常重要的人..
在這四年中,我們中間發生了很多事.
太多太多的經歷..太多太多的情感交流..

兩年中發生左一件事,我一直好後悔..
我會諗,如果當時我在香港,事情既結果會唔會有所不同..

這些日子以來,我一直想為佢做D野..
我想用行動告訴她,世上唔係只有爭端 &利益..
也有真摰的友情,真誠的關係..
尋日係大堂祈禱,唔知點解就諗起佢..
都唔係第一次了..

-----
另一個,係一個我冇法原諒既朋友..
以前,我以為靠個信字可以出黎行..
點知現實係..真係唔得..
到今日為止,我仍然好嬲佢..
因為佢欺騙了我的信任. (以及...唉.)

為了此事,我不敢在信人的承諾..Esp 錢銀上..
呢次的傷害實在太大了..
到依家都未好番..

尋日jacky講道提及饒恕..
我即時諗起佢..
我,可以饒恕他嗎?
我可以因為天父的緣故原諒他嗎?
我不知道..起碼依家我唔想..
傷害唔單止係物質上..心靈上先係最大獲..

1cm ,也可以是世界上最遙遠的距離





題外話:

人生第一次中一份大獎,點都要記低啦~XD
初都擔心過係咪騙局,不過幸好唔係~
開左黎試,幾輕幾好用~~

我知,這不是偶然的..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...