2011年5月26日 星期四

寫了一年的"週記"

image

 

考完試之後,多左時間做自己野..

呢排鐘意帶住部電腦週圍走..

Mc Donald,Starbucks, City Lib…全都係我留連既地方..

算係有機會體驗下D blogger既生活係點..XD

(聽聞D人真係坐到邊打到邊呢..)

 

依家就係自己set deadline比自己要寫blog..

以前係學校,是老師要求我地寫週記..

中四個時,中文科陳敏芳老師要求我地每個星期都要寫一篇週記..

唔比限制我地,寫咩都得..鐘意寫幾多就寫幾多..

 

當時既我決定寫一篇有排都寫唔完既"週記" -- 用一年時間寫一個題目.

題目為 : 中國威脅論

為左寫好呢個題目.我每個週末起碼要用2-3個鐘去搵資料同落筆..

個時我寫左幾個分題目..唔係好記得嚕..

以下係其中一些:

  • 中國海陸空三軍軍力分析
  • 中國週邊形勢

依家回想番,真係汗顏..

點解我會寫D咁既題目..@@

應該係之前睇緊相關的軍事書 & 雜誌吧..

依家你叫我再寫,我一定會淆底..

 

就係咁,我就用左一年既時間寫呢個題目.

不過,我寫到學期完都未寫完  @@

最後,好似不用交週記了,

我也冇繼續寫埋佢了..

 

其實我好想睇番自己點寫的,

不過,我唔見左本週記..   T_T

之前想拎番出黎睇..

但係已經搵唔番..

 

記低係度,係想留下一些記錄..

寫下自己既諗法,以前發生既事,咩都好,,

第時老左,都可以睇番嘛,XD

 

=========

除左呢件事之外,仲想記低另一件有關寫作的小事~

第一件係, Winnie Kwok 既長篇作文..

個時就黎畢業,有一份功課要做..

個時佢交左42張原稿紙..

我用左成堂數學堂睇佢份大作..@@

 

在同齡人中,我最欣賞他的文字..他的文筆實在太強了..

無論用字,架構..全都係一流既水準..

個時佢仲試過寫出一篇令同學當眾落淚的大作,勁吧~~

誰與爭鋒? 這些才是無敵手..

==========

 

==========

 

RE benson:

這是一件好難的事呢..

下次re u 可以分享下既~~

 

RE bear:

突然想起我?! 不是吧@@

你講得岩..不過件事有D複雜..

唔係話講就講..

都要揀人講吧..

 

你依家會長做?我依家在摩天大樓渴求自由,XD

下次你可以用名稱/網址個度寫自己個名架~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...