2011年6月13日 星期一

Evernote – 記低事物的好幫手

成日寫blog都係打心情,為左訓練自己,試下打多D唔同既野先~ XD
開新blog之前已經諗過,想試下寫一D平時少寫的東西..
諗到一個好題目: 就係講下自己用緊咩online services/software ,HEHE
第一個想介紹的,係Evernote.


呢個係佢既官方介紹影片

話咁快都用左Evernote成半年有多了~
以下呢幾個係吸引我繼續用落去既原因~


剪接不同的記事
Evernote可以用黎記低任何你想既野..只要係諗到、見到定係體驗到的,
Evernote 都可以記住。仲可以用唔同既方式添~
除左最基本的打字之外,仲可以用手寫,影相同埋錄音去制作筆記~~
(我通常都係打字 & copy 幾張圖片 @@)
另外,Evernote仲有好方便既工具(Especially Google Chrome 既Extension !! )可以剪貼網頁既內容、desktop畫面、各種software中的內容到Evernote。
而我仲可以根據自己既方法去將D資料分類/加tag..
可以好方便咁做knowledge management..
呢個就係我既Evernote:

image


支援設備的圖片
呢個係我非常鐘意既feature,  就係跨平台~~
係呢個smartphone/tablet打橫行既世代,
相信有不少人都會在唔同既device上操作吧~
Evernote勁正,佢支援大部份市面上既電子產品..
無論係Windows,Mac, iOS , Android, BlackBerry, Windows Mobile..
全部都可以安裝相應既Evernote ~~
即係話只要有一個account,就可以連線去唔同既device上面睇所有既記事!
如果唔想裝Evernote亦可以,直接係網上用都得,
無論係邊部device做過改動,都可以係所有device更新番, 係咪好方便~

Evernote可以應用的方向可以好多,
有人會用;黎記低網頁資料,有人會用黎低一D idea,
亦有人會用黎規劃待辦事項,或者用黎做相簿、錄音software都得~~
而我就主要用黎收藏一D有用既文章.. 無論係咩範疇都好.
我想建立一個小型既database呢~
因為Evernote既彈性咁大,所以每個人都可以玩出自己的方法~
如果有興趣,可以睇埋延伸閱讀既文章..
我就係從呢位人兄身上知道Evernote的~~
image

延伸閱讀:
EverNote 3.5 雲端同步筆記資料庫新版軟體詳解,支援中文搜尋
Evernote 4.1 新增繁體中文、資料夾群組,與我的筆記整理方法
Evernote 的Google Chrome套件總是很酷,新增自動擷取主文
Evernote 網頁端改版,快速新介面、資料夾群組、單則筆記分享

1 則留言:

  1. 之前有諗過用~
    不過我怕麻煩唔想換- -
    依家比你搞到心思思想試添:P
    -Winki

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...