2011年6月2日 星期四

冇相處冇真相

image

seed呢,___?」

我想講既係,冇證據(seed)的話,咩都係廢up..

(這裡有原來的解釋. =.=')

 

前幾日同朋友傾計,發現佢認識我的一位朋友..

佢話直覺認為我地係同類人.仲話估我地應該幾frd下..

我個時即刻答左一句 : 冇相處冇真相.

即刻比人話我高登上腦@@

 

其實係有感而發既..

好多時自己都係憑第一次相處時既表面感覺去判斷別人係好定唔好..

(唔好睇少first impression,真係好重要..

Y combinator只係用10分鐘的見面去決定會否投資個間start up..HEHE)

現在,我不再這麼肯定我的做法了..

 

曾經有些人,表面上同佢相處都幾唔錯..

點知..相處耐D就出事了..

不是大是大非,而係從一些不大不小的事上看到佢的為人係點..

學某君講,呢個世界真係冇咩大奸大惡既人..對嗎?

不過我接受唔到呢D價值/行為..

 

好記得有一次比人扇左一次..

個下真係好嬲..我係咩都唔知既情況下被陰了.

從此,我就好唔鐘意佢..

共患難唔係問題,但冇理由係我唔知情下迫我獨自去食隻死貓..

 

當然,也有一些係一開始冇太多相處,

係後來唔知點解就好熟好多野講..

人大左,同有D朋友反而有多幾句傾..

當然,timing係一個好重要的factor..

尋日睇一個blog..

佢話自己係因為check-in功能而同一D朋友有多D connection@@

我自己,其實都有差唔多既經歷..

除了時機,籍口亦係keep關係既其中一個絕招..HAHA

(這可是面對存在感這個大敵時既好武器~~)

 

交朋友,還是相處多點才決定點對待佢吧..

有些可能是外表超令既蘑菇,完全係只可遠觀..

有些可能係臭豆腐,鐘意就鐘意,唔鐘意就唔鐘意..

有些可能係燒雞翼,色香味俱全,不過食得多會熱氣..

(一時為食,用晒食物就比喻添XD)

其實,我只係想搵一碟叉燒意粉...

相識滿天下係好,不過我應該做唔到..

知己有幾人就已經很不錯了..

 

下次我真係要知規矩了,^~^

image

畢竟,中伏並唔係一件開心既事..

冇相處既關係,與巴比倫既空中花園冇太大分別..

 

===========

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...