2011年5月17日 星期二

閱讀即吾之生命


識我既人應該知道閱讀係我既最大興趣~
點解叫閱讀而唔叫睇書?
因為依家唔一定要係書中獲得內容了..
有很多不同的途徑..話唔定遲D唔會再有實體書添..

講起閱讀,不得不提兩個人..
一個係我媽咪,一個係我小學班主任Miss Chow.
媽咪係我好細個時已經帶我去圖書館睇圖書,
如果唔係佢.我都唔會接觸到呢個世界..
至於Miss Chow,佢係我小四時鼓勵我們看多點書,
特登預備左一個私人書櫃,比我地班自由借書..
我就係那堆書中搵到好多正野~XD

小學時已常看歷史書 & 人物傳記..
唔知點解特別有興趣..
之後開始睇何紫&金庸既作品..
佢地既作品讓我這個小學生有機會接觸多一點外面既世界..
(有野樣我好自豪,就係我小學時已睇晒所有金庸既作品~ HAHA)

中學入左銀禧, 開始睇多左唔同類型既書..
那時我可是圖書館的常客呢~
個時特別鐘意睇同軍事有關既書..
西洋世界軍事史, 史上四大名將系列等等,全都係我既favourite~
(我個時每年都會重睇一次亞歷山大的將道~ HEHE  太喜歡他了.)
個時我仲開始左睇軍事雜誌--軍事家.
呢個係一本台灣出既雜誌,有好多精彩的評論.
我由中三買到依家呢~
除左軍事知識,我都有睇..軍事小說~
Tom Clancy 的作品真係正到爆炸,
令我係小說既世界中了解更多國際政治與及軍事的知識.

除左軍事,個時我都對有關信仰 & 心靈的書有興趣..
都會借番D黎睇,學下野咁..
不過當然冇對軍事咁有興趣呢~
反而大個左之後,對呢兩個範疇反而有更大的興趣..

後來離開左銀禧去左NDC..
那時我也想在學校的圖書館hea呢~
那時開始看一些和商業有關的書..
當時Business study既唐Sir成日鼓勵我睇多D,
所以我個時煲左好多本相關既書~

寫到呢度,都有D野要講番..
其實我一直都有涉獵其他類型既書,
例如政治,愛情,散文,歷史小說,考古等等..
當時我係抱住應該見識下唔同既野的心態睇既..
揀左一D唔同範疇既書睇左幾本咁..
雖然這些並不是主菜..這些書也讓我大開眼界呢~
或許在將來,會再看多一點這些書也說不定~

除左有關某學科/課題既書,
我都好鐘意睇小說..特別係武俠小說,科幻小說&玄幻小說~
邊荒傳說,銀河英雄傳說,龍槍編年史等等..
全都係我好鐘意既作品~
一路睇主角既經歷,我好似都參與在其中咁~
由細到大,我都係咁鐘意睇小說,直到現在~
我依家主要煲大陸既網上小說~XD

到讀副學士呢兩年,我睇少左好多書..
呢個係我從aNobii既個人紀錄中句print screen出黎的..
(參考: aNobii網路書櫃試用小心得)
呢度記低左我由中學到依家大部分既閱讀紀錄..
(其實係不完全版@@ 因為冇左大部分中四之前既record..
細個冇記低睇過咩書..失策  ><)
image
中學時我睇書都幾瘋狂..
個陣真係會一日睇一本..
呢兩年,真係睇少左好多..

唔係我唔再鐘意閱讀..
而係閱讀既習慣唔再同以前一樣..
我依家主要透過網絡去閱讀不同的資訊~
我用RSS reader把不同網站的最新消息,統一訂閱到自己的google reader中,
咁就唔駛日日click去個D網站睇佢有冇update~
image
呢個就係我既rss了~
我會睇好多唔同類型既blog & website..
例如教育,時事,科技,信仰,創業等..
我接觸既資訊比以前多左唔知幾多倍..
呢個亦都係點解會睇少左書既原因..
以前會帶住本書睇..
依家?一部iPod touch就有幾十本書係入面...
多到睇唔晒~~

閱讀,真的對我好重要..
以後可能得番電子書,
可能全部人對住個mon睇野..
不過,我都會仍然咁鐘意閱讀~~
=======================
===============
RE winki:
抽獎點賺錢??唔明~~

1 則留言:

  1. 抽獎要收錢囉,..
    然後唔係個個都有得贏架嘛XD
    上緊堂now,..0岩0岩係fb見你update左blog hehe:P
    -Winki

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...