2011年5月2日 星期一

身體的健康與擇日再死

想起自己的身體狀況,有時真係覺得好灰..
唔知Leonidas I當日在Thermopylae比人抄後路時係咩心情?
我唔知佢係點,不過自己覺得自己好有擇日再死(Die another day)既感覺
日日都痛到咩都做唔到..只能瑟縮一角..
完全集中唔到精神,點溫書?
完全集中唔到精神,點考試?
咁以後呢,點面對生活? 點去...點去....
心情極差的時候,拿起了剛剛收回的一本名叫領袖獅子心的書..
這本書係講約書亞點帶領以色列人的..
前言提及河用祚牧師,雖然身體狀況極差,但神使用佢去建立神的國度..
看完前言,我停下了..
因為,我想到自己...
到底我的期望是否合乎神的心意?
我一心一意想神用我心中的方式去對待我...
我總是覺得身體比較健康(與現時相比)才能為主作更大的工..
但,這是神的心意嗎?  還是我的心意?
今天趁青祟前坐左係五樓,不斷在想..
我可用這衰殘的身體做到什麼?
有時真係唔想理會神,想自己死撐..
明知咁樣唔得,但我又唔知點好..
「祂必興旺,我必衰微」
一句又一句的經文在腦海浮現..
似是回應著我的疑問,又好像不是...
到依家我都唔清唔楚,
不過,仲係好痛><



許多信徒把不飲酒、不抽煙、不打牌、不跳舞視為聖潔生活。
雖然神可能真的要你成為這一類型的見證人,但這充其量是敬虔的表面而已!
我們永不能把虔敬和公義混淆。
到底,作為一個基督徒,我(又或這個世代的基督徒)應該用什麼的態度去活在此刻?
一個好難答的問題...呢個月我一直在想這個問題..看了很多文章,思緒卻更為混亂..
越知得多,越發覺自己是多麼的無知..
誰真的明白這句說話? 一路思想信仰,更發現自己有很多不明白的地方..
不過,時間多得很,我還可以繼續深思呢個問題...

All we learn from history is that we learn nothing from history.   (from 黑格爾)
很無奈,但這就是真相...
4月的開組時間真的好正~~次次都係~XD
陳奕迅真的好正~後悔咁遲先聽佢D歌><

RE 力勞:
我的文采?! 差到冇朋友@@
點解唔係你請先 ~XD
RE BENSON:
仲諗住睇下你個XG添@@
有機會既~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...