2011年5月22日 星期日

溝通:本末倒置?!

 

別人常說關係出現問題的起因係由於兩個人之間缺乏足夠的溝通..

我一直都信呢個想法..

尋日睇書,作者提出左另一個見解.

 

他說,爭執未必係因為溝通/了解不足而導致.

不當的溝通反而先係問題..

例如在唔適當的語氣,時間,地點傾..呢D都會導致溝通失敗.

有些人總會在不當的timing挑起戰事,

那事情就一發不可收拾了..

 

他仲提及,好多時是其中一方明知故犯,

故意藉一些言行去傷害地方.

他們不是不知道別人的死穴在哪裡,

而是有心去掂呢D死穴.

 

與其說是溝通不足,倒不如話係對別人的愛不足..

冇足夠的關懷及敏感. 只是考慮自己的觀點/利益.

缺乏愛係根本問題,而唔夠溝通只係係顯露出黎既徵狀..

只談溝通只係本末倒置.

溝通只是發現問題和尋找解決之道的一個手段,卻不是對問題的直接解決

(不過,佢都冇提點先係直接解決@@ 我猜是重拾愛心吧..)

 

因為呢番話,令我想起一些事..

是咁的,在我心中有一條刺,就係點解會變成咁.

(佛曰,不可說...  )

表面上的原因有好多,好忙,唔記得左..等等..

事實上,到底呢D又係咪根本原因呢?

 

我是不信的..一直以來都不信.

我相信可能與某些本質上的事有關,也不信是這些原因..

因為這些全都站不住腳..

我會想,何不坦誠早已失掉,又或根本沒擁有過那斧頭?

(這個07年的典故,應該冇咩人記得吧,..)

 

諗番作者的說話,我當堂歎氣了..

因為我一直倒果為因..

我以為的原因,根本就係枝節..

當發現自己超錯個一刻..

那種感覺真係......

 

我一直有個衝動,就係不顧一切咁爆seed..

整獲甘既.. 一戰定天下..

只係..我一直冇做到..

有自己的心魔,也有別的顧慮..

暫時惟有學下點摔跤..因為我不願看到這樣的情況繼續..

 

下次講下咩係不可說吧~

這是一個自我設下的限制呢.

blogger大多不說自己的事..我明點解了..

不過,我都係會繼續寫的..

唔知到幾時,我會好像他一樣有以下的感慨呢. 

老實說,我是有類似既恐懼的..

 

節錄如下:

近日感到「不顧後果,只有真我」的寫blog精神,不斷受到挑戰,即使是Facebook,也不想多發表什麼東西,除了好些無關痛癢,人人贊好的有趣照片外。

我總感到這是一種墮落。

先談Facebook。想在status放上什麼新穎見解,甚至只是share一些東西,都會感到有所顧慮。六百多個「朋友」,有大有細,有生有熟,真不知別人會什麼想我。

當我不再講真我,而只再顧後果,為要叫人活得更安樂,我就感到自己做了三次不認主的彼得了。

 

===============

新發現,原來我部iPod有呢首幾好聽既歌XD

 

================

RE bc;

多謝你會睇我打既野~不過我覺得自己打得好差@@

你要成為值得人愛既愛人阿~~HEHE

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...