2011年5月5日 星期四

心胸

 

1-98

之前以為失眠問題已經解決左,點知呢排考試,又再係咁…
真係好不爽,訓又訓唔到,個人又嘔夠精神。

這幾天打日記,心情都幾矛盾。
又想人知自己打咩,又係度諗點解要如此在意別人的關注…

其實,我份人一向都係如此><
一方面想得到人注意/重視,另一方面又覺得自己不需這樣子。
有時見到人地受人注目/被欣賞,自己會妒忌…好想得到同樣的對待。
不是想做最受注目的一個,而是想多得到一點稱讚/關心
(從一些我在乎的人得到,通常不是平輩),總想得到他們的認同。
當人有我沒有,我會想,仰咪自己做得不夠好,所以沒有?

一直想擁有廣闊的心胸,因為知道自己沒有…
或者應該話,未完全做到。
這是層次的差距…
如果可消除對一些人的妒忌,應該算係修行成功~~


其實我的心態都幾似浪子比喻中的大兒子…
身在福中,卻要計較人地得到幾多。
以前看這個故事,一直沒有留意這個角色…
人大左,先發現這比喻的精彩之處。
四福音的奧秘,豈是如此簡單?要多看看呢~~


如無意外,應該會轉過黎了~
這邊幾好用,嘻嘻。

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...