2011年5月23日 星期一

雨中所下的決定


我都唔知係咪應該記下呢一段..太難以開口了吧..

昨天,一直訓唔著..
外面不斷下諸雨,
我的心,一直沒法子靜下來.
 
一直同神傾緊一個issue..(快九個月了.. ^~^ )
我等緊佢比回覆我..
昨晚,忍唔住再同佢講..
我發現,我開始有一個初步的答案了..
 
這幾個星期,我以為會淡出..
點知,根本就冇..
有些東西,早已深深刻劃在心中..
可能我沒有為意,但它確實存在..
不能說磨滅就能磨滅..

同天父傾時,我哭了..
再一次為這事而哭..
中間實在有太多的掙扎,太多的思慮..
我問左神一個問題: 我可以嗎?
終於敢問了..因為我知道了第一條的答案.


前路仍很漫長,我真的不知道未來會怎樣..
不過起碼我認清了此刻自己的心到底是怎樣..
結果係點,我沒辦法控制..不過: 敗亦無悔!

1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...