2011年5月15日 星期日

商業頭腦

今天和媽咪行超級市場,
講起以前既事..
無啦啦諗起係銀禧既一D往事..

話說以前我地好鐘意食一種叫媽咪麵既零食
依家諗番都好懷念~~
就係呢個了~~









我地差唔多半班同學都買黎食,都算幾hit的~
係學校買,要$2.5

個時我屋企附近有一間零食店係有賣媽咪麵的,仲要平D添( $1.5)
於是我就諗,不如我拎番學校賣丫,咁咪可以賺少少$囉~
橫掂自己都要食(個時成日食@@)
咁買多D,咪順手做下生意囉,

就係咁,我就開始左我人生既第一盤生意..
我用$2賣比D同學,net profit係$0.5 一包..
當時都有人搵我買架~
所以都賺到少少$..
不過,我好似拎晒黎買野食@@

個時我有諗過擴大業務..
我見當時個個都鐘意飲朱古力奶,
我有考慮過去學校附近既超級市場買D拎番班房賣..
唔知點解,呢個計劃最後冇實現到..
可能係因為覺得太重吧..忘記了><

依家諗番,都覺得自己好勁,
竟然咁細個就開始做生意..XD
我媽咪話,好彩你咁比學校發現,
如果唔係實冇得撈..

其實,我係銀禧都有幾多經歷,
數數下都幾多難忘的事.
遲D逐件記低下先~ ^^

--------------------
其實我聽歌係先聽旋律,再聽歌詞的@@
歌詞未必好中,
但好聽既旋律會令我無限loop首歌..


原來成長 不只是一味的快樂
你忠於你的選擇
要更好的人生
我不能陪你 至少能幫你完成



--------------
陳正:
原來係你~~~你考完試未阿?
約出黎囉~我都好耐冇見大S , 恆恆佢地..

柴:
其實我都有少少係因為見你會打blog而決定重新打blog~XD
細個就會成日打,之後都懶左..
依家的起心肝決定點都要打..
想keep起一D rcord
第時可以睇返~

2 則留言:

  1. 我小五試過賣彩字萬字夾,$0.5一舊,哈哈

    回覆刪除
  2. 哈哈以前我都做過類似既野XD
    係玩抽獎~
    1半$用來買獎品,..
    另1半,..應該都係買左野食架喇- -
    -Winki

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...