2011年5月25日 星期三

不可說


上次提過在我心中有一條線..
好多時寫blog時都會就住就住..

是咁的,好多時我想記下的,
大多是我身邊的事..與唔同既人相處所經歷既事..
或許是食左一餐好正既飯.
或許是有一段好深刻的交談,
我會很想將它記下來..
只是,有些原因令我不敢記下一些想法/感受..

第一,我被歷史嚇怕了..
歷史係由人寫成..
通常係由當權者(亦即係勝利者)去決定..
個個都會話秦始皇勞師動眾,係一個壞的皇帝
點解?就係因為史書咁樣寫,我地咪咁信囉..對吧?

在blog的世界,也是如此..
我們可以經歷同一件事,卻有不用的看法與感受..
可能係因為位置不同,性格不同等等..
導致人們得出截然不同的結論..

即係話,我看到的,未必係事實的全部..
如果我記下我的看法,會發生什麼事?
可能係錯的記載會流傳..
又或者其他未知的後果..

其實,呢個都唔係主因..
如果我錯,有一位兄台係會對付我的..HAHA
所以我唔多怕..
(其實我好開心佢肯話我,
有時我未必真係做錯..但佢的確提醒左我..
有這樣的同行者真好阿~)

第二,係我不敢說..
我係一個看價值觀很重的人..
我會盡力持守那些我所信奉的價值 & 理念..
我亦會用我的眼光去看待人與事..

對於一些事,我是很有感覺的..
我對一些"普世價值"有極巨大的執著..
(例如負責任,有信用,等等..)
唔好同我講"國情"唔同...
有兩個可能性,
一係我係外星人,我黎錯左地球..
住係火星個班係怪人,諗埋D古古怪怪既思想 & 價值..
一係你係動物農莊入面既拿破崙,
認為"所有動物生來平等,但有些動物比其牠動物更平等。"

有時見到一D野,真係睇唔過眼..
鹿可以變為馬..
做錯野可以用"敏感度不足"黎解釋.
我真係會好唔gur..(有時仲要影響埋我 ! )
到底係人心狡詐沒法改變,還是德育教育的全盤失敗?
(想到未來的國民教育,我真係滿有盼望阿~
在未來,小孩子全都可以在學校學習到什麼是口不對心..)
到底我正生活係一個點樣既時代?

難怪有以下的一番說話..
There is not one who does righteousness;
Not one who has the knowledge of what is right,
not one who is a search after God;
They have all gone out of the way, there is no profit in any of them;
there is not one who does good, not so much as one.
(羅3:10-12)

不顧後果,只有真我?
死士最適合行呢套..
一擊必殺,不過係殺自己...
係呢個世界,當然係做一個和和氣氣既人啦.
唔好得罪人,好黎好去..
咁就平平穩穩,唔會出事..
嘻嘻哈哈咁又一世..大家都好好朋友..
又可以講下電視做緊咩..可以傾下個個藝人有D咩花邊新聞...
我們在這裡真好!  對嗎?

狐狸先生,係一個我幾欣賞既人..
雖然同佢相處既時間唔多..
但佢做過幾件事是我非常難忘的..
佢講野真係唔怕"得罪"別人..
佢會講佢認為岩既野..聽唔入耳係你既事..
佢唔係要掌聲,而係做佢應該做/講既野..

比起他,我就差得遠了..
Say true words in love?
咪搞我..我係張伯倫既朋友,一心以為綏靖政策會有用..
講左會帶黎D咩壞既後果就無謂啦..係咪?
"過分的謹慎,過多的謀劃,卻缺乏當機立斷的勇氣與信心,此大不足."
(我已經唔係第一次用呢句句子了..可知呢句野幾影響我..)
爆Seed ,你估咁易咩..(上次我真心覺得自己好勇敢..勁過羅德里亞騎兵..)


上次係面書打左一些類似既說話,有幾個留言比左好好既提醒我..
所以要記在這裡~~
(再一次,有人又被kill了@@ 因為我,他們做了擋箭牌..)
  • 若果我們明白他不遵守的原因, 我們對軟弱的肢體的愛會多一點? 若我們不明白的話, 愛他們會少一點? 那麼, 明白他們與否成為我們實踐愛的攔阻, 不再是他們的軟弱本身, 反而問題似是我自己了? 我們之所以為組長, 其中一個原因是我們比他們多像一點耶穌, 換轉是主, 祂會怎樣做呢?
    我相信牧養方法千轉萬種, 一定有幾套是可以幫到你, 但行使這些方法前, 靜候恩主, 處理好自己生命/情緒/焦點, 令你要使用的方法更讓人感到主的帶領。講容易, 做就難, 多練習吧~ 互勉!

  • 有時神會讓你在禱告守望中知道別人的一些事, 可能是他經歷的一些痛苦或是掙扎甚至是罪, 但這不等於神要你去開口提醒警惕那位肢體, 因為在神眼中可能你說出來也不是好的做法, 只管為他禱告, 在禱告中記念, 在有需要的時候, 神會叫你說的." :) 或許我們都可以參考這個做法丫~~~ 有時我都會反省到... 我口口聲聲說我是為人好, 但事實我放了幾多時間為他們禱告呢, 又好像並不多... 真是要多緊貼神啊!

  • 言詞間感覺到你有一絲憤怒~?(也許我看錯=)
    為你禱告!盼望你能從耶穌身上學懂在你著緊的組員中,正面表達自己、也聆聽到他們的情況=)
    辛苦了!別放棄啊~~~~^^
今年我學緊祈禱呢.. (我想用兩年時間改變下呢..)
為自己,為別人祈..
其實真係可以從勁多角度祈..
只係我keep唔到日日做><
心態上,應該比上年好多了吧..
不過,還是不太行..
有時都會想問,天父比呢個感動,會唔會太睇得起我@@
(呢件,都係下次先打..  )

在呢度嘮叨左咁耐,真係罪過..
上個星期.天父同我講左兩句說話,我當堂冇聲出..
"不愛他所看見的弟兄,就不能愛沒有看見的神"(約一4:20)
"你不是說要為我做更大的事嗎? 做好呢件先吧."
愛,真的不容易..
所以呢..我還是退到曠野去禱告吧...
有D事唔係講完就有改變..係要行動..
既然應承左神,我冇理由唔做姐..

我講過,我唔要做一個只說不做的人..
我一定會係站在最前線既其中一個..
叫人去搏命,自己卻站在背後個D叫政客..(例如:特尼留西特)
叫人去搏命之前,自己首先衝上去,才是我的信條.
因為,以前他們也是如此行..
======================
======================
RE winki
thx!!  ^^

RE 匿名:
你係邊個?
多謝你留左咁長既comment比我~
有比承諾的心意係好..
但亦要諗有冇實行的能力..
這亦是我所思索的地方..

2 則留言:

  1. 不用擔心呀.... 隨意的SUBJECTIVE 吧.... 只要同時容納, 開放其他不同的意見,,,, INTER-SUBJECTIVE,,, WE COULD BE LED TO A BETTER WORLD

    回覆刪除
  2. 我係BEAR AR~

    有時發言也可以有NEGATIVE同POSITIVE2面睇~
    話人不一定要ATTACK對方...
    也可以令對方反思...
    當然對方聽唔聽就另一回事啦...
    你而排點呀..我都突然想起你WO~HAHA

    得閒黎太古APITA搵我食GODIVA ICE CREAM~XD

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...