2011年5月29日 星期日

Mind map



這幾個星期上緊余牧既生命規劃..(仲有四堂,HEHE)
中間有好多值得反思既事呢..

有一次,我地每個都要根據<三隻小豬>呢個故事寫一個mind map..
起初我心諗..唔係掛..有幾難?
於是手快快咁做左一個..

跟住大家分享下大家既作品..
先了解到好戲在後頭..
有人選擇畫出成個故事..
有人記下事情的起因,經過,結果..
有人分析三隻豬的性格..

Marco個份比較吸引我的注意力..
因為佢係用之前學個D 分析黎做呢個mind map..
我諗都冇諗過可以咁做呢..

我只係用六何+起因,經過,結果+ SWOT + 陰謀論去分析..
(查實,我教學生都係教佢用六何同SWOT做,XD)
正路的思維,加上些少偏鋒,就成了我的mind map..

余牧分享時話呢個practise都幾反映到我地平時係點睇事物..
可多學習從不同的角度去睇一件事..
我即時問左一句: 依家就係好冷靜咁分析姐..咁臨場時點算?
其實這個問題都反映左我的一些想法.
內心與外在的唔協調.. 
亦即係"外表是相當平和的,但卻有著瀕臨爆炸邊際的內心"

我是會好易下判斷的..
當聽人地講心事/吐苦水時..
我常常會好快判斷人地係點..
如果聽到一D我唔鐘意既事,(無聊假設: 一腳踏兩船)
我個下會即時火爆起來..但表面上當然繼續扮冇野..

對我而言,唔係唔知應該保持一個客觀和平理性的態度..
只係一知道/一聽到,判斷就出來了..
唔係每件事都係咁..我知邊D位先係..
今日同katy傾左兩句,講一D事時
又係咁了..
What the hell is going on? <== 呢個就係我既即時反應..
真係睇唔過眼..又覺得無奈..

到底點先可以改到呢D壞習慣 ?
我知呢個係一個我要面對既操練..
學會接受不完美..以忍耐 & 盼望去面對..

===
呢排成日去左聽talk..
聽左D好正既分享..
又打破左我既迷思了.. =.=''
再寫吧~
果然係大把topic可以寫,HAHA

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...