2013年12月30日 星期一

2013 Review

 

今年係充滿變化的一年,我總算離開校園踏入職場。。。
呢一年我有好多時間去嘗試新既突破,當中都有唔少既得著~~

1)獻身營
由於有兩個尋靈長輩推介,我呢個未打算獻身既人走左去參加獻身營@@
係過程中認識了很多為主搏命的弟兄姊&中神的講師們..
係呢個camp,我有好多機會思索畢業後的路...未來,我會否踏上相同既路?
返黎之後我真係有認真諗呢個issue...
正正因為去左,讓我決定要讀中神延伸課程..
事奉與獻身



2)Church visit
今年的起心肝去左參觀唔同宗派唔同地區的教會..
有勁有錢的,有屬於基層的,有比較傳統的....
在遊歷的過程中有時間去思索到底什麼是教會..
點解唔同的宗派相信同一個信仰,但形成的教會群體有咁大分別?
人數、禮儀等唔係重點,
有冇盡教會在地上的責任先重要..
我希望可以第時詳細D打當中的見聞..
總而言之,我見到上帝在各教會都有其美好的旨意,當中實在太多感動位..

的士司機的信仰問題


3)御風
落御風之前,我諗左三四個月。。到底我可以為自己的牧區做d咩?
有d post,依家唔做第時應該冇能力/空間做。。
我想同浩然一樣把自己畢業後的時間投放在年輕人身上,
再加上自己對小組的一些反思,所以決定到呢個群體。。
早幾日先打完一些感受,唔打多次啦~

御風再啟航
御風,新的征程


4) 小組
呢一年的感受同上年差唔多。。
我始終諗唔透。。。

有個好明顯既feel係下半年嘗試抽離之後,
有D睇法係明朗左。。做左咁多年組長,好易會將自己的心路歷程同小組的得失掛勾..
過多排應該可以好好咁處理當中的一些思緒..

當然,行開左係要付出代價的..
 
還能作甚麼


失落了的互為肢體之道 1 : 互為肢體
失落了的互為肢體之道 2 : 期望所帶來的傷害
失落了的互為肢體之道 3 : 說易行難的維繫
路西法效應 1 : 教會的身份


5) 中神延伸課程
呢個係今年其中一個重大得著!!
係上課的過程中,有機會更深入地touch到天父..
例如我地既人生觀應該係點..
同埋在歷史中上帝點樣掌權等等..(差不多被以賽亞KO...)
係2014,我要花更多精神去睇舊約呢!
我的中神延伸課程 1 : 緣起
我的中神延伸課程 2 : 必定徒然的呼召
我的中神延伸課程 3 : 《以賽亞書》1-12章當中的文學、歷史、神學
我的中神延伸課程 4 : 《以賽亞書》13-27章--亞述帝國的雄圖霸業



6) 兩份工作&無盡的interview
今年見左唔知幾多份工,加上轉左一次工...
真係積埋左唔少-ve感受...有時都會question自己係咪好冇用..
冇諗過第一份工會係fail...>< 個下真係好傷..
新的工作做左一個多月啦, 開始有少少壓力浮現..
有D野我仲未敢咁快斷言呢..
As a working adult..
返工? 返工!
放工 : 食飯,上堂
我知誰掌管明天


7) 社區服侍
今年冇返工既時間,基本上就係用左係為基層家庭補習..
雖然冇錢收,但係我係過程中我得到好多滿足感...
真的好享受同幾個家庭既相處,

在社區服侍同時亦迫我更加真實地面對自己既信仰.
我更加肯定我唔應該坐係教會"享受"敬拜,
而係應該更加落地,去接觸人群,與他人一齊經歷生活的各樣事情..


另外,碼頭工人事件亦係另一件迫使我去思考信仰的大事件..
第一次遊行..第一次係教會搞事件簡介會...




真係會有代溝..
我們的香港,我們的碼頭
信仰 X 時事
學民,政治
2013. 七一遊行

對社區服侍的一些想法
對社區服侍的一些想法 2
對社區服侍的一些想法 3 : 四面牆以外的福音



8)回鄉探親之旅
好難得可以同屋企人一齊去澳門玩同埋返去祖屋一次..
遲D可能唔會再有咁既機會啦...
畢竟麻麻年紀都有番咁上下...
仲有既係,係旅程中聽爸爸講好多佢以前既經歷,
好多都從未聽過呢..




9)行山
今年行左好多山,要繼續行更多山 :D
雖然我唔係高手,但我好鐘意享受outing同睇好美風景既時間~~


1 則留言:

  1. This sharing is so great!

    I can feel there is some special gift of you...thanks for sharing

    Hoho

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...