2013年5月19日 星期日

信仰 X 時事

 

2013-04-23 02.00.35

 

今天晚上的嘗試, 的確頗好玩.
在預備的過程中,有很多的機會去反思自己平時如何接收及分析資訊.
獲取資訊很易, 建立自己的想法很難.
今次的分享迫使我去想一些以前不會想的東西,
例如我在可見的將來都唔會做資方,我點樣去用佢既角度去思考?
縱使我在大學所學的是business-related knowledge,
但不在其位,真係好難設身處地去考慮佢既處境..
弟兄姊妹的分享真係好正, 可以幫助我用不同的視角去觀察同一件事.

另一方面我亦發覺有些東西並不是想像中的那樣去做.
提出問題/質疑很易, 但提供alternatives 很難.
當我要面對相近的情況時,我發覺到原來呢個係一個很難面對的難題.
點先係合宜的表達方式??
我都唔識答當日我問的問題..
我仲未搵到答案, 而我想繼續去搵....

感謝 Jacky Jok 比空間任由我自把自為去計劃同實行,
感謝Ashley Kong Marco Shek Grace Wing-Yan Chan Oreo Wong Christie Lau Yat Tin Sunny Chan Abdiel Adams Joanna Muscanna Lee Wilder Tse 在過程中提供不同的提議,提醒,幫助

雖然整理資料整得好辛苦,但係我覺得是值得的.
如果再有下次,我都想再次參與..
當然, 最好比我抖陣先.. HAHA
====================
如果你有興趣想知道/睇番今晚既ppt的話,
歡迎你去呢個地方睇睇~~~
https://www.dropbox.com/s/29i3v9y6c8ej1u5/HIT碼頭工潮介紹final.ppt

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...