2013年12月21日 星期六

信耶穌一D都唔浪漫

臨近聖誕,會諗多左。其實信耶穌一D都唔浪漫。跟隨耶穌要付好多代價。。。
路加福音十八章那個官之所以憂愁地離開是因為佢放唔低自己既錢。其實我地都要面對相同既野,可能係錢,可能係事業,可能係伴侶。。。。。。。講到最尾都係-----你愛上帝比這些更深麼?上帝冇應許有樓有車,冇話會滿足我地既一切desire..我要承認,有D位我都會覺得辛苦,要嘗試克服自己的一D想法/欲望。依家有個信念,就係傳福音時通常都會強調信耶穌要犧牲好多,要諗清諗楚。(聽朋友說,佢地反而更接受咁樣講福音,因為唔係hard sell佢入會,Haha)
以上既野唔係什麼大道理,細個主日學已經講左N次。人越大,呢D野就越貼身。揀唔揀一份人工高但違背信仰既工?應唔應該同未信者拍拖?呢D野好現實,唔再係大學時吹水的話題,而係真切要選擇的關口。到底我地又點揀?我的回應是:主阿,是的,你知道我愛你。

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...