2013年12月8日 星期日

對社區服侍的一些想法 3 : 四面牆以外的福音

Photo: 又差唔多係時候要留低彈藥啦。謝謝一班素未謀面的傻人們。你地既行動令我更明白平等分享的意義。

敬拜時,間中會有份感受,就是唔想留在四面牆入面感慨我在這裡真好。冇錯,係度舉手讚美神係好正,但我相信敬拜和福音不應只停留在宏偉的建築物之內。當我口稱耶穌是我主但卻懶懶行地遵行衪的教訓,我會問咁樣既信徒到底同一個騙子有甚麼分別。若大學生們可以為左上莊搏盡無悔---燃燒金錢,時間同GPA, 咁年輕的基督徒呢?

很開心最近可以同一班有火有心有力既年輕人一齊去發夢諗多D我地點樣去行出神的心意。我相信大家的付出係有意義的。若果情況許可,我都想多D去同你地一齊搏盡。

又差唔多係時候要留低彈藥啦。謝謝一班素未謀面的傻人們。
你地既行動令我更明白平等分享的意義。

敬拜時,間中會有份感受,就是唔想留在四面牆入面感慨我在這裡真好。
冇錯,係度舉手讚美神係好正,但我相信敬拜和福音不應只停留在宏偉的建築物之內。
當我口稱耶穌是我主但卻懶懶行地遵行衪的教訓,我會問咁樣既信徒到底同一個騙子有甚麼分別。若
大學生們可以為左上莊搏盡無悔---燃燒金錢,時間同GPA, 咁年輕的基督徒呢?

很開心最近可以同一班有火有心有力既年輕人一齊去發夢諗多D我地點樣去行出神的心意。我
相信大家的付出係有意義的。
若果情況許可,我都想多D去同你地一齊搏盡。

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...