2013年3月3日 星期日

失落了的互為肢體之道 2 : 期望所帶來的傷害

 

期望是等候發生的怨恨

 

呢本小書有幾段內容對我有很大提醒,

其中一段係講對別人的期望..

平時帶組時,會寫定flow,預備定一陣講乜.....etc..

然後就跟住劇本去帶組..

預備係好的,但係我在過程中或者有機會忽略了一些很重要的事情..

別人到底帶住怎樣的心情/狀態黎開組?

我既期望可能係順順利利咁分享完講道題目然後祈禱完場,

但係咁樣做會唔會忽視左別人的需要?

我期望大家都投入分享然後彼此滿有愛心地同心祈禱,

但這又是否大家既意願?

掉轉黎講,組員番黎到底係想一齊分享信仰,

定係想有個地方可以hea下吹水抖陣氣?

(Btw,點解有人不太喜歡討論聖經,卻對分享自己的興趣抱有咁大passion?)

 

歸根究底,都係大家的期望有所不同..

也許相愛很難,就難在雙方各有各寄望怎麼辨?

耶穌冇因為人們的期望與衪的不同而憤怒,

相反,佢係繼續按佢地既本相去愛佢地,

無論係掛住煮飯既馬大,而或者係其他人也是如此.

 

到底我的事奉有否受制於期望? 我諗答案係有的.

我期望開組點點點,組員點點點,

然後隨之而黎的失望影響了我的心情..

作者有以下的提醒:

不要讓你的失望對任何沒有做你認為他們應該做的事情的人發作;

而是要求耶穌幫助你相信衪會將你需要的人帶到你生命中,

並且不要要求依照你所想的方式來實現.

有期望係好事,但係因而忘掉服侍的真義的話那就不好了..

係努力付出的同時,也要學會相信神在各人的身上動工,

人唔會因為查少一章聖經開少次組而唔信上帝的..

在對現況有想法的同時,也對神的作工抱有盼望&信心..

唔好因為不如吾意而抱有怒氣..

 

至於對番黎有別的意義既組員,

其實關鍵未必係滿足佢既期望..

唔通佢想去賭馬我地又跟住一齊去?

或者我地要承認人係會離開呢個fact,

此處留佢唔到,自有其他留人處.

如果小組妄求可以fulfill所有既期望,咁絕對係緣木求魚

我們可以去愛那些另有期望的組員,

但我們也需要知道,我們永遠不可以以他們的方式愛他們,

並因這領悟而得到平安.

每個小組/教會都有不同的著眼點,洞見&異象..

或者我地要相信的是, 如果人真係想尋求上帝的話,

總有一個群體係可以令佢如願以償的.

如果... 咁就唔需要再講落去....

應該係人因睇到信徒與世人有所不同而跟隨主,

而不是信徒轉變信仰去遷就別人的價值興趣..

可以持續關心別人的生命,

但不必去強求做盡一切去就晒佢..

 

呢幾個月我預期自己可以暫時放下一些名份,

嘗試週圍去唔同教會漂浮同打探情報..

(唔知做唔做到半年以上呢~~~)

我想了解下自己丟低左身份之後點睇一些事物..

可能我之前一直比期望呢樣野困住左自己..

或者我需要的,是目光的改變..

從而帶來更大更大的改變...

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...