2008年8月1日 星期五

Saturday, August 02, 2008

 

我可以坦承講我放不下嗎?
星期四晚坐在房間中,
我在問自己..
選擇,已作出了..
如可這麼理智的話..
但...可能嗎??
畢竟,我唔係楚軒..



我唔知應該點調節..
真係唔想五十步笑百步..
只恨在此時此刻,我極之想咁做..
再係咁的話,恐怕我會笑唔出..
愛,應該如何表達?
頭痛中..
我若將所有的賙濟窮人、又捨己身叫人焚燒、
卻沒有愛、仍然與我無益。
牧者必須在牧職事奉中經常反省、
檢視及改進個人生命和事奉的質素、內涵和技巧,
不斷校正牧養職事的目標和方向,
或可免陷於因循或耗盡的危機中。

人不可以貌相,雞蛋仔都不可以貌相~~XD
入荃灣食飯~~坐30x坐到我發呆 @@
跟住2個人圍住間學校兩邊走..
週圍行+鐵板晚餐,好滿足~~
點解你要講我知台灣有咁多野好玩..
搞到我勁想去...
有排都未去到.. T_T
變番藍天白雲,實在太好了...

RE 浩然:
睇黎你要換左佢...
RE stevie:
因為我地知要影相囉~~xd
RE monkey
我fake左你tim..
此堡壘不同彼堡壘..
今次冇時間同你講..
下次告訴你吧~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...