2008年8月5日 星期二

Wednesday, August 06, 2008

 

How so serious
好煩惱呀..
唔知點去做好..



緊張..
三年冇試過了..
還記得以前所學的嗎?

尋晚傾計,
苦中作樂?!
你比我既感覺你係一個樂觀型..
同我完全唔同..
你都話我個日見面我係冇表情既時間多..
我唔知點解會咁..
不過有時真係會羨慕你既性格..

慢慢調整心態中..
Still vibrating...
還是不行... > <

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...