2008年8月29日 星期五

Saturday, August 30, 2008

 

星期三係322打邊爐同玩hide & seek..
有20個人丫~~太好玩了!!
一定要搞多次~xd



5人組合番去探小孩子們,
ronald整親去唔到丫..
人面全非,不過仍然喜歡留在這裡..
F.7後一定會再回來!


星期五晚聽芊彤唱歌@sing con,
總係覺得今次你唱得勁過上次咁,有feel好多~
你要努力實踐你既夢想呀!!
聽到一曲"逃避你",心中一震..
中二定唔知中三開始鐘意呢首歌..
遺留落黎既情感,又衝擊著我的心..
音樂,總會令我的心產生起伏..
琴聲,歌曲,一次又一次令我想到不同的東西..
或許音樂已完全溶入我的人生,不可將之分割吧..

當一個人在軟弱困難中, 最容易察看他的為人。
咁我又係點既人?
偃苗助長?!迫得太緊?!
玩笑,看來有機會預早成為現實...
可以安然面對嗎?
願我此刻知你是神,願我得享安息,在你手裡。

幾句的對話,令我知道自己十分十分在乎自我實現..
Maslow既理論果然可以套落我度~ @@
原來我是咁渴求被認同的...

同你相處唔夠12個小時,不過真係好欣賞你既為人..
雖然唔係有太多機會了解你,
不過係傾計既過程中好感受到你既心..
個晚一齊行番whampoa,令我有機會知道你係一個點既人..
好高興識到你~~ 一個值得結交既朋友..

RE vance:
唔係未見過,
不過冇咩大感受而已..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...