2008年8月4日 星期一

Tuesday, August 05, 2008

 

星期一,與家人一起睇 The Black Knight
美好的時光~~
套戲好好睇,
更加正既係套戲向我提出了好多疑問.
值得反思~
當眾人反對/敵視我的決定時,
我有勇氣擇善固執嗎?
還是....我會隨波逐流...
係Gotham,蝙蝠俠努力打擊罪案,人人拍手稱快,
但當Joker略施小計,眾人即刻群起而攻蝙蝠俠..
到底他們在幹什麼?
人性...是如此嗎?



之後去左搵傳道人傾計~
(呢次會面係因為我上左佢堂..)
一向都同呢位傳道人交淺言淺..
因為一向都不需要同佢溝通/洽談..
不過係今次既會面中,
佢比左好多好既建議我..
傾左唔夠10分鐘,佢已經問我:"你平時係咪好忙的?"
Well..
之後同佢分享左一些事情比佢知..
聽完佢既分析,
我發覺因著我的背景...
自己既mindset被侷限了..
而呢一層侷限令我沒法好好應對目前的處境..
我真的需要多D接觸這個世界呢..
不然真的好大獲...

求主比我有智慧去講這件事..
暫時唔知應該點講好..
希望你地明白我既用心..
已經發生幾次了..

RE 期:
比你見到我tim..XD
個個應該係我....

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...