2008年8月30日 星期六

Sunday, August 31, 2008

 

想起浪翻雲這個一代大俠..
覆雨劍法為何咁勁,
全因為佢能夠"惟能極於情,故能極於劍"
不期然猜想究竟佢係點樣係怒蛟島悟透這一切...
一個又一個的想法漸漸出現,
竟又出奇地與以前睇的書有著一點點的連結..



同樣係後退,
有人可以光榮的歸回休整,
也有人是屈辱地撤退..
我唔希望自己是後者..
這個決定將會異常影響我的將來..什至係別人的..
我好想搵到迷霧下的真相..
有結果後,一定唔會隱藏!!

我看到靈魂中的憂傷..
別人的..自己的..都有..
星期六晚的那一刻,我會好好記住!
經過呢8個月,叫我更清楚自己現在的境況..
我的生命彷彿切割成一份份似的..
就是這樣,我沒法面對洶湧的衝擊..
我本應更倚靠主,但我並沒有去交托..
試著自行解決,結果是傻傻的背負了不適合的軛... ^~^

有唔係必然..唔珍惜的話好易隨風而逝..
你問我應該點,我唔識講..
因為你同我唔同..仲使我倆係好多地方十分相似..
在相處中自然會變得成熟..彼此都係..
包容...唔係字面上照解咁易簡單的..

差了..痛楚刺激著我的神經..
未來呢半年,點撐?
唔係話意志勁就可以做到正常作息..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...