2008年8月21日 星期四

Friday, August 22, 2008

 

看著妳天真的笑容,
我高興得說不出話來..
好掛住妳呀...
妳記得我叫咩名
我真係好開心...
好快又可以見到妳嘈~~



係今個暑假,搵到自己不少潛藏的特質..
不少是我的陰暗面..
是我不願去承認/面對的..
真係想扮我冇呢d特質..
有時我會諗,如果我唔認識神,
到底我會變成點呢...
應該會係一個衰人吧..
浩然講得岩,
我是有不完美的地方,
我是有缺憾..
但我要做的是正面的面對呢個真實的自己..

RE 浩然:
真係好感人呢~~xd

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...