2008年8月24日 星期日

Monday, August 25, 2008

 

無數的軍人在戰場上衝鋒陷陣,戰無不勝..
不少的人不是死於戰場上,
卻是被朝中玩弄政治的人害死..
有些是肉身死亡,有些則雖生猶死..
廉頗如此,圖哈切夫斯基亦如此
一個武者沒有死於戰場,卻被"自己人"害死..
多麼的諷刺啊...  ^~^
一時有感而發..
以前好細個既時候開始讀歷史書..
雖然知道入面講咩,不過總係唔明白..
依加..重新睇番D歷史..
先至明白那種感受....



gary點左我做一系列既愛的問題..
勁耐冇玩了~玩番次先~xd
點我既人:
Gary
寫出填寫日期:
25/08/2008
愛的食物:
勁多..尤其係肉類&甜品~~
愛的音樂:
冇特別鐘意邊類..跟感覺的..
愛的顏色:
黃色&藍色
愛的國家:
我是一個中國人呢..當然愛自己的國家啦
愛的工作:
我唔想做野住wor..
愛的休閒:
上網,訓覺,睇書,傾電話,傾計
愛的科目:
你地應該知係咩~ 咪就係Business Studies囉~XD
愛的甜食:
全部通殺~只要係甜食就岩key~
愛的個性:
爽朗, 善解人意etc
愛的口頭蟬:
Wa,流星呀~~
愛的女人&男人:
有必要在這裡講出黎嗎?愛你(們)的話,
我所做的一切都會向你(們)傳遞著這個意思...
因為唔需要向你地隱瞞我的心意..
我幾偏心的..識我既人自然知道我愛的人是誰..
我一直都有同你地表達過我對你們的愛吧..
只恨,我冇足夠既能力去愛所有我想愛的人..
愛的節日:
冇特別愛的..聖誕節算係一個吧..
愛的香水:
我不愛香水的.. ><
愛的運動:
羽毛球,游水..
愛的定義:
我冇試過咁科學化的將之定義..
心中只有一些對愛既諗法..
有緣先分享吧~
愛我的人:
我心知道就可以了..
RE stevie:
對我黎講,認識神之後,我起碼冇變做更衰的人..
(可能勁多人話其實我依家都係一個衰人 @@)

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...