2008年8月10日 星期日

Monday, August 11, 2008

 

尋日直落到十一點..超攰.
不過勁滿足~~
返了晨更
如果用土地黎代表自己,
你覺得自己的土地係點??
我知道自己大約係點的...
約定了..
不知今次會面會點?
哉培開始了.. yo~
好開心可以了解你更多~
弟兄們,我們實在十分需要彼此諒解..
一定可以的!!
Logos時間開新topic~
今次係最多人既一次喔~
認識Kllc的過去,現在,未來...
令我更知道自己應該繼續點..
青10有5個人去,good~~ ^^



夜晚同青1幾位姊妹去城浸參加培靈會..
第一次去呢~
敬拜既方式好唔同呢~
不過我竟然識唱佢地D歌~xd
仲學左幾下手語~~
"門徒受託事奉的神蹟!"
李秀全牧師既講道真係好有深度..
我原本諗住都聽過人地講呢段經文,應該會好悶..
點知佢講既野提醒左我好多..
一句又一句的說話,
一次又一次的衝擊我的心..
見證主的道..將福音傳到地極.
你愛我比這些更深麼?
主呀,求你讓我學會agape !!
我雖曾說:主阿,我深愛你;雖曾自誇:我永不離開你;
曾幾何時,我又將你離棄,向你背約,使你傷心歎息。
主阿,你愛,奇妙的愛,長寬高深,真是令人難猜;
雖然我曾一度叫你傷懷,但主,你愛卻又將我找回。
ps:多謝陳總的陪伴

聽到人地傾起星座.
心裡浮起左一句: "凡人的智慧.."
睇黎我真係入晒魔了~~

RE monkey:
佢唔比你係我xg留言??
有咩話我知~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...