2008年8月9日 星期六

Sunday, August 10, 2008

 

飯局~睇黎我改變形象嚇死晒你地~
冇諗過我會咁樣示人吧~xd
其實我見有好多人都係咁~
送出了一份乜都冇既手信~
最後的,終於送出了..
晚餐..我覺得一般..
不過一定要提個心太軟~
真係超好食!!
坐係公園傾計,
真舒服~~
睇黎我真係好耐冇留意新聞..
竟然未聽過呢件咁O嘴既事..
話咁快,又8個月了..
下一次會係12月見嗎?



靜靜的站立在坐位前..
歌聲盤旋在大堂..
可我什麼也唱不出..
今次對我黎講好震撼..
對抗這件事已有幾年了..
一直也不太成功..
有時可以忍耐到..
不過最終都係失敗..
聽完簡牧講..加上睇到一段經文.
真係唔到我唔去正視呢個問題..
犯罪..是要付上代價的..
仲要係好大的代價..
主呀,求你赦免我的罪惡.
求你幫助我去面對..

我知道一開始就已經會有後果..
怎料..
想了很久,最後還是做了.
我明瞭的,自己還是不太成熟..
總是輕易受情感所左右..
談了少許近況..
不足以令你明白我的心情吧..
話唔定..一直以來我常說的,會暫時變為現實
幸好你明白..
伙伴的諒解&支持真的好重要!

好痛...好痛...
你試過傷害一個自己極度重視的人麼?
係咁講對唔住..因為我唔知可以講咩..
只是好想你原諒我..
我會記得的...

今年既經歷同上年相比竟然係不相伯仲..
這代表什麼?
我渴求改變..
心境上的改變..




RE stevie:
我地諗住會去成個區行下..
睇下個社區係點..
平時實在太少留意呢個區既需要了..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...