2008年8月7日 星期四

Friday, August 08, 2008

 

真的會有這麼大的影響麼??
不敢想像..
當初我真係冇諗過會咁..
已經不是我能力所能控制..
經一事,長一智..
不再這樣做,可以減低risk嗎?



<下雨天>
幾個星期前在別人xg聽到呢首歌..
當時已經好鐘意.
怎料,今天係第二個人xg又聽到..
個melody好正..
是minor嗎??
總有一個錯覺認為這類歌一定係minor..
這種是怎樣的感覺..
怎樣的雨 怎樣的夜
怎樣的我

組長會..
心中一直在交戰..
明知不可為而為之??
最終我都冇做到..
我唔係一個好既messenger.
深夜到九龍城區一行
應該會去吧~
是時候付諸實行而不是空想.
雖然我的力量很少.

尋晚真係好顛~
3個多小時..未試過咁傾..
可以冇機心地,安心把一切說出來..
不會尷尬..
我地兩個有好多相同之處..
註定我們可以了解對方...
緊緊記住這晚所說的..
學去守望.
學去包容.
仲記唔記得B.T呢個名?
我講過,當時間合適時,我地一定可以一圓以前的夢.
重新建立..
只要你我記住我地曾經所奮鬥的一切..
那三年的時光..
我也在找尋..
right time to rebuild.
right person to be our partner.
5個人,將來會剩下多少?
希望這個數字唔會減少..
你們對我真的好重要..
唔想失去你地..
(有人會知道我在說他/她嗎...)
飯局,我來也~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...