2008年8月17日 星期日

Monday, August 18, 2008

 

與人相處,真係唔容易..
太易係不知不覺間傷害人..
你覺得岩,我根本冇解決到個問題..
因為我的自私..我唔願意犧牲自己的利益..
所以......
我真係唔識做人.
煩..煩..煩..



星期六開組時,一種莫名其妙的心情出現了..
或許這叫做感動..
係臨走的時候,真的好想好想哭..
主阿,感謝你親自帶領青10!
感謝你讓我們成為組員..
因為你的緣故,
我們得以相聚..
我切切感受到你的同在..
青10在一點一點的變化著..
我想開組時大家所說的都表明了我地想點吧~
主的道唔係聽完就算的..
如果唔行出黎既話,
我地既生活只會同以前一樣毫無改變,仍然係一池死水..
就等我地一齊去突破自己的框框吧.
仲記得不久前聽到的一句說話:"她可是我的組長呢."
呢八個字衝擊著我的心..
今天我想說的是:"你們可是我的組員呢."
我不知我可以做什麼,
但我好希望我地可以一齊行成長以及信仰之路!
真的不願意miss任何一次開組!!

Sing con ,大家都唱得好好聽~~
令我好投入到係首歌度..
當然係andy既表現最令人難忘啦~~xd

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...