2008年7月30日 星期三

Thursday, July 31, 2008

 

去完合組camp了~
再一次回到了這個地方...
我不會否認它曾經發生..
仲使你我的認知未必相同,
但,它真的發生過...
我不想試圖扮冇呢件事..
我要的是要面對它..



今次係camp度,多左好多機會同青13既組員相處...
認識多了..對話多了..
實在太好了~~ ^^

晚上11點半,碼頭旁.
靜靜的坐在地上,看著渡輪慢慢的駛離我的視線..
每次選擇到海邊,通常都係因為同一個原因..
今次同樣不例外..
遙望著遠處,不斷在想著人與事..
不必有人陪伴在旁..因為有祂在聽我傾訴..
我的理智並沒有離我而去..
只係很難客觀地看待事物..
幸好我仰望的不是那些..
不然我早就散了..
不過,依然不好受..
多謝你明白我的性格係點
原諒我沒有說出全部的原因,
希望你唔會知道真相...

房間中的對話..
你講得一D都冇錯,
我會試著去看過去,現在,未來的!
讓我們一起看看5年後青10會變成點吧~~
(仲有3年7個月..可以延長嗎..)

試著在沙灘上疊起一座沙的城堡,
一點一點的累積,
還要注意不讓海水冲塌它,
很難也很累,但是直到城堡完整建立起来后,
我们才知道它原來是這麼美麗,
值得你用許多許多東西去守護它

我唔希望你的世界只是一片灰暗
所以我只好比咁大既反應你..

也許兜兜轉轉既最終答案就係...成熟

RE gary:
你冇事,真係太好了~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...