2008年8月15日 星期五

Saturday, August 16, 2008

 

自傲..係我隱藏的其中一種性格..
只有在極偶然的情況下,
它才會為別人所知..
檢視自己的生命,
當會發現這種特質的潛在危險性..
尤其是在呢幾個星期..
如今常存的有信,有望,有愛;這三樣,其中最大的是愛。
我所有的愛實在太狹隘了...
實在需要好好面對之.
One step at a time..
仲有數不盡的steps在等待我..
不能自滿!!



終於..冇事了~~
幾個月黎,
心中一直憂心著..
唔知發生咩事,
只係從你的言語中察覺到一絲的東西..
這兩次的對話.
對你對我而言都十分重要吧..
半認真,半講笑咁講左一連串既野..
有幾多係搞gag,
有幾多係真心講..
相信你好清楚吧..
(我未試過咁做架..破紀錄耶~~)
真.心
事情十分順利~
回去的時間已經定下了..
想念你們..

一次特別的見面..
一針見血..
雖然這是年青人的特色..
不過..都係唔好比機會自己食太多糖..會蛀牙的 @ @
至於另一件事,我要認真諗諗..
現在還未成為燎原之火..
應該可以將之撲滅的...

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...