2008年8月11日 星期一

Tuesday, August 12, 2008

 

今日係練習既大日子~
大家好勁丫~~
只係第一次夾,
已經做得唔錯!
我地有好大既進步空間的!
仲有一個星期就到了.



話說在一次閒談中,
有人問我將來打算點..
我即刻浮起幾隻字...引導者
(唔好誤會,我唔係想做張杰 @@ )
暫時覺得自己都幾適合呢個角色~
發夢中..

今日打比負責人問下班細路依家點,
點知佢同我講到時我有機會見唔到佢地.
點算?!點算?!
好掛住佢地呀...

總有天會等到好天氣
平靜多了..
但,是真的嗎?
還是我一開始已經搞錯了?

RE stevie;
未計你架~~
計埋就有6個~~
係咪好勁呢~xd

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...