2011年6月24日 星期五

<生命規劃及成長歷程>

今日呢一篇係為左余牧而寫既.. HEHE

今日岩岩上完最後一堂<生命規劃及成長歷程>  ..打番少少總結先~

其實起初報呢個course,我係以為係一D類似life planning既course..

點知..完全搞錯晒..@@

好耐冇上過8堂咁長既course了,真係唔多習慣..

不過最後都堅持到,XD

之前都寫左一篇,不過冇咩點寫領受..

 

 

我會以呢3條問題作為主軸去記低我既一些感受..

Q1: 呢個course上左D咩?

Q2:有冇刺激我的思想?

Q3:有冇建議?

 

A1:

透過學習不同的理論去理解信徒如何成長,

並嘗試了解自己的弱點如何影響我作判斷..

 

係咪唔知我寫咩@@

簡單黎講,呢8堂用左經文,學說,理論等等介紹人係點樣成長,

同埋會受D咩因素所影響..

當中亦有一些環節係讓各個參與者了解自己既bias..

因為bias會好影響我地點理解同一件事.

 

A2:

要講領受..我諗有排寫><

都係揀其中幾件黎寫吧..

 

第一樣係...到底基督徒點睇成長?

是否所有事情都可以成長?

我對此有所保留..

我有個想法,就係不能誤以為所有事情都可以成長..

假設我十幾年黎都係咁怕做手術,係咪姐係我要"成長"到唔怕?

唔係所有事情都有成長的空間..

當然,邊D可以/邊D唔可以.  我仲未有一個完整既答案..

(呢個好似係成長神學所探討既其中一個課題..)

 

第二樣係..繼續正視自己既bias & 既有想法

我之前都講過,我係一個看價值觀很重的人..

係呢廿年黎,我建立左一堆想法/價值..

係我亦努力去持守這些東西..

無形中, 呢D野都變成左bias..

點樣取一個平衡? 好難..

意識到呢樣野,但係仲未諗到點做..

我諗, Empathy應該係最有用既武器..

仲需要再諗..

 

唔寫住嚕...暫時只係諗到咁多

A3:

介紹不同學派&理論那兩堂比較辛苦.因為需要不斷背一堆野落肚..

如果可以分開介紹會比較好..

同埋我想有多D好似今堂既case study..

好多時係知好多knowledge,但唔係好識點apply..

 

 

 

==========

浩然:

is it possible? @@ 我會諗,其實一定既institution都有好處既..

 

BC:

你明就好~~ :D 

你幾時得閒先~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...