2011年6月9日 星期四

退修.心疲 2 : 比較

今日想打埋退修時既事..

其中一樣係分享左我一直以黎既一樣掙扎..

就係我會與人比較的..

 

舉個例,當係一起事奉時我既partner的行徑被人讚賞時,

我會有唔舒服既感覺..

點解做係一齊做,但得佢比人讚?

我做既講既,同佢又有咩分別?

唔係因為佢有..又係因為我冇..

 

當我發現左呢樣野時,我係唔多開心的..

因為我發現自己原來係一個咁既人..

一個咩都要同別人比較既人..

我想,我在乎的是被人認同的感覺吧..

冇被讚,自己就覺得好像冇被認同..

 

我會想,到底我仰望的是誰呢?

事奉為的是人定係上帝?

神先係派成績表個個,人地講咩,何必咁在意?

道理,五年前早已懂得..

但我仍未做到..

仲係未突破到呢個位..

 

我試過同一個人講有時我會妒忌佢.佢呆左..@@

有時,都需要自己motivate下自己呢.

需要提醒自己事奉既目的為何.

我諗,自己其實都幾似浪子比喻中既大兒子..

只看到沒有的,卻忘了自己有的..

"You are with me at all times, and all I have is yours"

呢句係非常合時既提醒..

 

要處理渴求被認同的問題..

應該複雜過搞兩彈一星..  ><

如果自我價值唔夠高..應該搞不好吧..

偏偏,呢樣係我既死穴.. =.=''

Much to learn, I still have

 

在事奉中,開始覺得面對上帝係幾難頂..

難頂在於同佢有親密相處的過程..

我三番四次大大聲係神面前同佢講要被主所用..

求祂塑造佢成為合用的器皿..

而佢又真係聽呢個禱告,親手揭開我黑暗的地方..

做過咩講過咩諗過咩..佢知得一清二楚..

(不再約會呢本書中,作者曾經提及一個scenario,真係勁屈機..)

最唔想比人知既野..佢都知..

佢最清楚我應該改掉什麼..

 

呢個過程真係辛苦過reengineering.

因為唔係被格式化..

而係在自己甘心的情況下被fine tune..

如果係格式化,咁應該叫無痛改造.因為係推倒重來.

但係佢唔係咁..咁即係話佢看重我跌倒的經歷/我的不完美嗎?

 

被天父調教,真係好辛苦..

有時都幾迷茫..

但這是必須經歷的過程..

耀基尋晚話,靈命的歷程只有兩個,非進則退. 冇得話企係中間..

不想向後,就惟有向前吧..

我估,呢個過程應該會持續好耐..

太多dark side了..

 

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...