2011年6月20日 星期一

城市 . 不捨

其實,我已經算畢左業了..

不過,放假後仍然會返下去City ..寫blog,睇書..

唔知點解今日返去,特別有不捨之情..

 

其實我都係在此留左兩年姐..

點解會有咁既情緒?

以前係銀禧讀左5年,都冇咁大感覺..

反而對NDC同呢度有大D既情感..

係NDC,終於覺得自己唔再係一個過客,而係一個參與者..

(係銀禧唔係冇參與既,不過感覺冇咁濃烈..)

只計校園生活的話..預科個兩年,回憶好像比以前那5年更多..

 

至於City..感覺就更大了..

在這個地方,我唔止係讀書..

正確黎講,我係在此生活.

係屋企都冇stay咁多時間..

飯堂,圖書館,小徑...

實在太難忘..

很想寫下一些東西,更卻不知應該打什麼..

可能係因為今天有點累吧..

遲下再記吧..

 

除非有神績,否則我應該唔會再stay係city了..

九月將會去一個新環境stay一年半..

唔知到時又會點呢..

趁張學生證未過期,都係返去多幾次先~~

 

 

A-Lin 你真係好掂!

 

 

RE winki:

用左一個星期慣唔慣阿~~

我真係勁鐘意用evernote.,XD

1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...