2011年6月6日 星期一

退修.心疲 1

今年係我第三次同組長導師們去退修camp..

今次係最少人的一次呢.. (其實都有成三十幾人,HAHA)

 

今次係去烏溪沙青年營..

多少都有一點物是人非的感覺..

四,五年冇黎了..和以前比,自己也變了很多呢.

當然,也有其他..

 

今次其實係最唔想去既一次..

因為我預計會好悶..(D區得好少人去><)

我什至諗過帶部電腦去.

點知,經歷比我想像中多很多..   不,係太多.

 

在入camp既過程中,天父透過一本書提醒我..

本書其中一篇係講以前的詩人在面對不公義和患難時佢地點向神呼求

一路看,當中的原則與我之前領受的竟然係完全一樣 =.=''

 

到夜晚聽道..我繼續聽到好多野..

jacky提到小組成員如果已經太熟,就會變成一個自給自足的群體..不願與別組相交

而能/喜歡跨組與別的肢體相交的人,又可能會與原有的小組唔兼容..

我想,這不就是iOS  vs Android 嗎?

點面對好? 靠xda & developer吧,XD

係最後的唱詩,有一句好觸動我..

就係 ‘I can’t afford to stay the same.’

我一路聽,一路想起自己的一些領受..

真係唔想留在原地呢..這不是我既目的地.

 

之後去左吹水..吹左3場..

第一場係同jacky,james,oreo,賜,浩然,mark,日天傾計..

james既分享,實在非常感觸..

以前,他是我的導師;

現在,他再次回到kainos做導師.

我看到的,是上帝如何在佢的生命中與他同行.

佢話依家既我同以前唔同左..

冇左以前既閃縮&冇自信.. (連原因都講中埋! @@)

佢係第二個咁同我講既人呢.

好多事自己真係唔會留意,反而係身邊既人睇到..

 

第二場係同青C班男人吹水..

講下牧區的氛圍,小區的差異,未來的發展,做見證的經歷,等等...

咁就傾左兩個鐘..

Sosin講得幾岩..我地真係冇一個鼓勵談信仰的氣氛..

我地會講有咩感動,有什麼煩惱..但卻好少傾信仰的疑惑..

仲有一樣,就係好多事奉既組長/導師都係做到好攰..

一個頂幾個位,仲要係長年累月咁..都咪話唔辛苦..

多謝bryan答左我一個我困擾左一排的事..我的爆seed計劃可以無限期擱置了.

 

最後係與joseph既聊天..

呢個係最唔舒服的一次既傾計.

佢問左我一些事,我答不了..

答案唔難..關鍵係我是否真正認同&願意實行..

事奉預左要付出,呢層我明..

但係要付出幾多? 我又願意付幾大既代價去為主而活?

佢提出的代價,我實在付唔到..我什至會認為,大部份的組長導師都做唔到..

我會諗,真係要做到咁先去做那事奉?

我唔係想搞一個大的事工,我只係想做D野姐..

需要有咁既心理準備? 如果呢個係standard,咁我一定fail..

只是,這真的是standard?

律己以嚴,就要去到咁?

 

在你慈恩裡,願讓我更新、改變。

心中的一切軟弱,全憑主愛大能。

 

 

 

247553_10150314127823943_680253942_9797910_2872380_n

(To be continued…)

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...