2011年6月14日 星期二

承諾

 

有時會諗..到底信用是否已死..被我地親手殺死..

口齒,係呢個年代都幾唔值$..

政客最叻就係在選舉時開空頭支票..

然後在下次大選解釋點解做唔到..

我地..快同政客一樣了..

講好多空頭支票,卻不斷break promise..

 

合約的出現,相信與有好多人唔守承諾又莫大關係吧..

否則,點解要白紙黑字列明一切條款?

(我說的,是合約的精神...)

要是個個都守約,那合約應該不會出現在地球吧..

 

古人說「一諾千金」,是否意味佢地非常重視實踐承諾?

又或者可以用另一角度想,他們應該不會輕易比承諾..

現今的世代,又是如何看待承諾?

我會覺得同食生菜冇太大分別..

講一句「好」好易

但係找數時,可以閃得快過光速.  =.=''

 

依家唔多鐘意比promise..

寧願令人失望(又或者,根本唔會)都好過應承左到時做唔到..

在我腦海中,有幾個承諾係好深刻的..

一個係應承會對佢同佢既一家好..

一個係唔會放棄..

一個係會keep住呢段關係.

守這些承諾,真係好難..

講既時候可以好有霸氣..

1個月..2個月...1年... 5年之後...   仲可以守到嗎?

 

呢句野,用黎做ending就最岩

 

 

 

=====

RE winki:

換? 你之前用開D咩架?

我會繼續寫其他好用的software / service的~~XDD

1 則留言:

  1. 用Flickr囉XD
    不過佢有limit- -
    所以依家停左
    哈哈真係好正丫XD
    PS.我都覺得自己成日promise埋d唔知做唔做得到既野,..
    但有時覺得好難say no/_\
    好矛盾@@
    -Winki

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...