2011年6月21日 星期二

屈.屈機

 

我發覺自己都幾憎比人屈..

唔係唔鐘意..係憎.

做錯野比人話,自找的;

冇做錯比人屈,就不是這樣的一回事了..

 

偶然間發現左我既一樣習慣比人放大左無限倍..

我係唔鐘意食有骨的食物既..特別係食魚.

次次食多骨既魚都搞到勁麻煩..

想食好野姐..咪食第二樣囉.

當然,豬扒牛扒呢D就完全冇問題啦~

 

點知..呢個preference被屈左做"我懶,所以唔鐘意食任何有骨既野"

頭一次聽,我已經奇怪係邊個講出去的..不過我冇同人解釋..

點知..今日我終於知道呢個傳言係點傳出去..

我個個moment即時爆左出黎..

因為我被屈機了..

結果,當然係比人話我唔岩啦..

話我語氣唔好.成件事咁就完結了.

 

我好怕同屋企人有爭執..

因為每次都唔係講道理..

作為小輩,可以用道理講服長輩既機會基本上等於零.. =.=''

佢可以出超必殺技盡情攻擊,

但我就絕對唔可以還手..

我唔可以要求停戰..只能被動按招..

我唔想"討論", 就會比人話我唔溝通..

到我想"討論",又會話我脾氣有問題,唔想同我傾.

簡單黎講,即係比人禁住黎打..

 

我真係好唔gur,你地鐘意傾閒計好正常..

但係都冇理由強行加一個罪名比我架..三人成虎阿兄台..

咁多個墟係我身邊..唔怪得知呢D流言會傳到咁..

我想唔死都幾難啦.. ><

你鐘意吹水係你既事..

但係點解要拉我落水?

我想解釋都冇用..因為已經被定形..

 

 

====================

2個version都好好聽!

冇得唔post啦~~

1 則留言:

  1. 我都唔識吃多骨的魚,哈哈哈。
    都試過比人話我唔吃魚,因為懶。

    其實我係因為試過差點噎骨死-_-驚左。

    哈,我細個開始,就好憎比人屈,
    同你一樣,都係覺得「我無做過,點解要屈我」
    哈哈哈

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...