2007年9月29日 星期六

Saturday, September 29, 2007

 

星期五,特別的一天...
LUNCH走左番九龍城同Alan食..
感概..
話還未說完,
但是時光已靜靜地飛逝
不得不各自散去..
只好相約下次再聚首吧~


五點幾走左去唱K..
很有趣的組合~
冇諗過會係我地幾個去唱..
笑料大放送..
俾你地搞到我係咁大笑...
唱左好多好得意既歌~~
跟住週圍行..
仲以為會玩埋先走添..
下次一定要玩架~~XDD
好高興有機會認識你地丫...
十一點幾..
終於有機會找你嚕~~
謝謝你的分享,
讓我可以更了解你..
放心啦,好快我又會黎煩你~~
ps.我真係幾鐘意做惡魔這個角色~~
岩晒我~HEHE

一年前第一次聽這個刺蝟的故事..
當時我覺得異常震撼...
刺蝟雖然想將自己的溫暖傳給對方,但身體靠得越近,身上的刺越會使彼此受傷。 人也是一樣的.......... 所謂成長,就是在不斷的聚散之中,找出讓彼此不受到傷害的適當距離吧......

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...