2007年10月1日 星期一

Monday, October 01, 2007

 

星期日..
約左阿妹去飲野..
既高興,又擔心..
你願意與我分享你的事--->高興
聽完你說的話之後...--->擔心
我知道你背負著沈重的壓力..不是嗎?
但我卻不能做什麼..
只能靜靜地做一個傾聽者..
說真的,我真係擔心你會捱唔住...
但係我知道你的性格是怎麼樣...
你知道你在我心中的位置嗎?
我真的視你為我的妹妹..
我害怕你會受傷害..
我唔想你有事..
或許我是一個不擅表達自己情感既人..
我真係好想可以常常同你一齊飲住咖啡傾下計..一齊行下街睇下野..
我希望我地的關係可以延續下去..
有野唔開心可以搵我..
得閒冇野做都可以打俾我...
千祈唔好自己一個硬撐..
記住丫!!!



夜晚去食糖水~~
個小丸子好好味~
謝謝你..

我俾人偷襲..T_T
我會報復的..哼哼..
Re stevie:
一睇就知我係一個道地既惡魔啦~
我會keep住做的~
想distance=0 ?
真係好好好好難...

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...