2007年9月3日 星期一

Monday, September 03, 2007

 

星期六晚在海邊同 Herman坐了一個多小時,
怎料回到家中我又坐了一個時辰..
眼睛是望著前方的景物,
但我的心卻在想一連串的事情..
'我思,故我在'
我真的想知道如果有一天我'不思'的話
我會如何過日子..
思慮過多...
我猜這就是我的致命弱點吧..
無論是什麼事情我總會去思想..


還有六個小時便開學了..
在未來的十八個月中我應如何面對新的變遷?
呼求吧..
只有承認自己的不足,
才能倒空自己的心.
作一個順服的人..

星期天有機會走進以琳書房..
看了許多有意思的文章..
真是眼花撩亂呢..
我日後一定要常常來...
打書釘~~
XDDD
---------------------------------
我仲係冇時間upload D 相相...
RE  herman:
我冇喊呀..
不過真係好唔捨得佢地..
RE vance:
其實我已經作出了選擇..
RE 浩然:
你明白D咩呀?
XDD  ^.^
RE sunny:
見到你既comment真是有點兒詫異呢~
其實我是明瞭的..
不必擔心我~~
只是我總會咩都諗一餐姐....(呢個先係問題..   =.='')

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...