2007年9月15日 星期六

Saturday, September 15, 2007

 

我在無邊的大海中載沈載浮..
我奮力掙扎..但我覺得越黎越無力..
不止是腦力上,還有心理上..
話就話只係開左學2個星期,
但是我覺得自己已經番左好耐學..
長伴我身旁的,是數本厚厚的教科書..與及一部電子辭典..
快要變成一個機械人..
------
今日真係要多謝monchi,
讓我有機會開懷大笑一番..
係美心笑足一個鐘~~XDD
''我真係似咩?''
呢一句搞到我笑到肚痛~~
Thank you~
------
岩岩係談話中發現一個令我吃驚的事實..
demand & supply不成比例....

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...